ارتش ایران اسلامی در عالی ترین سطح آمادگی قرار دارد

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )در عالیترین سطح آمادگی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل آجا، امیر سرلشکر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان عالی رتبه از یگان های پادگان سنندج بازدید کردند .

فرمانده کل ارتش در این بازدید با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )در عالیترین سطح آمادگی قرار دارد .

امیرسرلشکر موسوی بیان کرد : دشمن از اتحاد ارتش و سپاه آزرده خاطر است و همواره در تلاش است که به این وحدت و اتحاد ضربه بزند و در شبکه های مجازی فعالیت های زیادی را شروع کرده است.

وی ادامه داد: دشمن بداند امروز کارکنان نیروهای مسلح اعم از ارتشی و سپاهی دارای بصیرت بالا و آگاهی لازم هستند و هیچگاه دست اتحاد و اخوت همدیگر را جدا نمی کند و نیروهای مسلح همه با هم یک مشت و یک هدف والا دارند .

وی اضافه کرد: باید در برابر انواع سلطه ها همچون سلطه نظامی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی ایستادگی و آن را دفع کرد.

امیرسرلشکر موسوی اظهارداشت: بهبود معیشت کارکنان نیروهای مسلح همواره از دغدغه های به حق نظام و ضرورت های توصیه شده مقام معظم رهبری مد ظله العالی بوده است.

وی عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای نجابت بی نظیری است و در برخورد با مشکلات صبوری فراوانی از خود نشان می دهند و حق ارتش آن است که از نظر معیشت و امکانات رفاهی نسبی در حد قابل قبولی قرار داشته باشند.

در این مراسم حجت الاسلام عبداللهی نیز در حسینیه شهدای لشکر ۲۸ گفت: امروز رزمندگان وکارکنان یگان های استان کردستان پا در رکاب و همیشه آماده مقابله با دشمن هستند و طرح های ابلاغی ستاد کل و نیروی زمینی را در راستای ارتقای ارتش ایران با جدیت انجام می گیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =