قوه قضائیه، مهمترین نقش در امیدوار کردن مردم به نظام را دارد

استاندار همدان گفت: قوه قضائیه از ارکان اصلی کشور به شمار می رود و مهمترین نقش، در امیدوار کردن مردم و دلبستگی آنان به نظام را دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، که در دیدار رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: همدان در اجرای اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوبی عمل کرده و در شاخص هایی نظیر مشارکت اقتصادی، ایجاد اشتغال و باز آفرینی بافت های فرسوده رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: این رتبه ها در بستر وفاق و همدلی مسئولان به ویژه همکاری و همراهی مسئولان قضایی در شورای تامین کسب شده است.

نیکبخت ارتقای کیفیت کالاهای ایرانی را لازمه تحقق پیام رهبری دانست و تصریح کرد: ارتقای کیفیت تولیدات و کالاهای داخلی موجب تحقق پیام نوروزی رهبری فرزانه انقلاب خواهد شد.

وی یادآور شد: باید با ساخت و راه اندازی کارخانه های جدید و احیای واحدهای نیمه کاره برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کرد.

استاندار همدان در ادامه ظرفیت های تاریخی و گردشگری همدان را برای جذب سرمایه گذار، یک فرصت بی نظیر اعلام کرد و افزود: میزان اقامت مهمانان نوروزی در این استان در بهار 97 افزایش داشته است.

محمدرضا مترقب، رئیس کل دادگستری استان همدان نیز در این دیدار گفت: مجموعه قضایی استان، آمادگی کامل برای اجرای مطلوب و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری در همدان را دارد.

وی تاکید کرد: دادگستری همدان تمام ظرفیت و توان خود را در راستای رونق اقتصاد و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی بکار می بندد.

وی یکی از اقدامات اثر بخش مجموعۀ قضایی همدان در حوزه اقتصاد مقاومتی را ارجاع پرونده اختلاف های واحدهای تولیدی و اقتصادی به شورای حل اختلاف اتاق بازرگانی عنوان کرد و گفت: این اقدام موجب جلوگیری از قضایی شدن مشکلات اقتصادی و آسیب به واحدهای تولیدی شد.

رئیس کل دادگستری همدان اظهار داشت: ارتقای استاندارد تولیدات داخلی موجب افزایش اطمینان مصرف کنندگان داخلی و رونق در این عرصه می شود.

وی افزود: مجموعه قضایی استان در حوزه تقویت نظارت های استاندارد، آمادگی تسریع در رفع معضلات را دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =