ضرورت تشکیل انجمنی فنی توسط مدیران سینمایی

مدیرکل دفتر توسعه فناوری‌های سینمایی درباره تصمیماتی که در نشست تخصصی بررسی راهکارها و مشکلات موجود در فعالیت مراکز پشتیبانی فنی سینما اتخاذ شد توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست تخصصی بررسی راهکارها و مشکلات موجود در فعالیت مراکز پشتیبانی فنی سینما در پاسخ به فراخوان دفتر توسعه فناوری و سمعی و بصری در مجتمع باغ زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدحسین فرج مدیرکل دفتر توسعه فناوری‌های سینمایی درباره این نشست که با حضور مدیران عامل مراکز پشتیبانی فنی سینمای ایران و کارشناسان دفتر مذکور برگزار شد، گفت: ضرورت تشکیل انجمنی توسط مدیران، اصلاح تعرفه بهره برداری برق، مراکز پشتیبانی فنی، پیگیری راهکارهای موثر جهت بهره مندی از معافیت های مالیاتی ، فراهم شدن امکان بازدید از نمایشگاه های فنی و تجهیزات در خارج از کشور (هلند) توسط تعدادی از مدیران مراکز پشتیبانی فنی سینما، امکان اعطای تسهیلات جهت ارتقاء ابزاری، خرید نرم افزار اورجینال و مشارکت در خرید مکان فعالیت مراکز مورد بحث قرار گرفت.

فرج همچنین یادآور شد: انجام امور فوق منوط به تشکیل انجمن یا معرفی هیئت های منتخب از سوی مراکز تا پایان مرداد ماه ۱۳۹۷ است.

او ادامه داد: در ادامه جلسه مدیران مراکز پشتیبانی فنی سینما نیز برخی معضلات فعالیت خود را مطرح کردند و صفائی کارشناس امور مالیاتی سازمان نیز به منظور آشنایی بیشتر با قوانین و دستورالعمل های مالیاتی توضیحات مفید و موثری را برای حاضران در جلسه ارائه داد.

مدیر کل دفتر توسعه فناوری‌های سینمایی گفت: همچنین مقرر شد تا مراکز در تعامل بیشتر با دفتر توسعه و فناوری قرار گیرند و نظر و پیشنهادات مفصل و اجرایی خود را ارائه دهند.

در پایان این جلسه تفاهمنامه بین سازمان سینمایی  و کشور آذربایجان نیز مورد بررسی قرار گرفت. 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =