در روز دوشنبه ۲۸ خرداد اخباری درباره جام جهانی فوتبال، مخالفان اف‌ای‌تی‌اف در مجلس چه تحصیلاتی دارند؟ و صعود دوباره قیمت سکه پربازدید شد.

در سرویس سیاست، مخالفان اف‌ای‌تی‌اف در مجلس چه تحصیلاتی دارند؟ پربیننده ترین خبر بود. نقل قولی از محمدرضا تاجیک با عنوان ما تنها کشوری هستیم که مرگ بر آمریکا می‌گوییم، بیشترین نخبه را هم به آمریکا می‌فرستیم هم خواندنی شد. بسیاری هم روی پاسخ نماینده مجلس به درخواست ۱۰۰ میلیاردی پیام‌رسان سروش کلیک کردند.

در سرویس اقتصاد، ایران تهدید کرد، تصمیم ضد ایرانی اوپک را وتو می‎کنیم چشم‌ها را خیره کرد. صعود دسته جمعی قیمت‌ها دیگر خبر پربازدید بود. کاربران زیادی هم روی یک اتفاق عجیب در تهران کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ، انتقاد از مجریان ورزشی تلویزیون پربازدید شد. دیگر خبر پُرمخاطب، پیش‌بینی محسن تنابنده از بازی‌های ایران در جام جهانی بود. عکسی از چهره ترسناک ویشکا آسایش هم پربیننده شد. 

در سرویس جامعه، هشدارهای پلیس پایتخت در خصوص مراقبت از کودکان مورد توجه تعداد زیادی از کاربران قرار گرفت. اعدام محمد ثلاث و قاتل بنیتا هم خبرساز شد.

در سرویس بین‌الملل، سیاست‌های مهاجرتی ترامپ داد همسرش را در آورد پربازدیدترین خبر بود. سئول از پایان رسمی جنگ دو کره تا پایان ۲۰۱۸ خبر داد هم کلیک زیادی خورد. سخنرانی انتخاباتی دمیرتاش از زندان هم پربازدید شد.

در سرویس ورزش، فغانی در صدر رده‌بندی داوران جام‌جهانی خواندنی شد. چشمی جام جهانی را از دست داد دیگر خبر پربازدید بود. همچنین بسیاری از ترکیب احتمالی ایران برابر اسپانیا با خبر شدند.

در سرویس طنز و کاریکاتور، پاسخ متفاوت به کمپین علی کریمی! لبخند بر لبان کاربران نشاند.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =