باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شورای ملی ایرانیان آمریکا از سناتور گستاخ آمریکایی خواست به دلیل اظهارات ضدایرانی‌اش در مصاحبه با فاکس نیوز عذرخواهی کند.

به گزارش پایگاه هیل، شورای ملی ایرانیان آمریکا از سخنان این سناتور جمهوری‌خواه که گفته بود اگر در آزمایش دی‌ان‌ای وی مشخص شود اجدادش ایرانی بوده‌اند، خیلی وحشتناک خواهد شد، به شدت انتقاد کردند.

این شورا در بیانیه‌ای اظهارات گراهام را توهین‌آمیز توصیف و تاکید کرد: اگر شما از اینکه اجدادتان ایرانی باشند واهمه دارید و معتقدید همه ایرانیان دروغگو هستند، معلوم می‌شود به طرز مایوس‌کننده‌ای متعصب هستید و در نتیجه اصلا مناسب نیست در سنای آمریکا حضور داشته باشید.

درخواست شورای ملی ایرانیان درباره توهین گراهام به مردم ایران

شورای ملی ایرانیان آمریکا در این بیانیه از گراهام خواست به دلیل اظهارات بی‌شرمانه‌اش غذرخواهی کند.

این شورا در ادامه این بیانیه با اشاره به سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، و اجازه ندادن به ایرانیان برای سفر به این کشور نوشت: «جامعه ایرانیان آمریکا چنین اقدامات نژادپرستانه گاه و بیگاه را فراموش نخواهد کرد و به خاطر خواهد سپرد که کدام حزب سیاست‌هایش را بر اساس چنین اعتقادات نژادپرستانه‌ای بنا نهاده و مانع سفر اعضای خانواده‌های ما از ایران به آمریکا شده است.»

شایان ذکر است، شب گذشته گراهام در برنامه «فاکس اند فرندز» شبکه فاکس نیوز در اظهاراتی توهین‌آمیز گفت: «احتمال دارد من ایرانی باشم. این وحشتناک خواهد بود.»

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    5 2
    اینکه چه نژادی برتر است به اعمال انسانها برمی گیرد، انچه می ماند اعمال نیک انسانهاست و ملاک رنگ و نژاد نیست، ملاک انسانیت و رفتار و اعمال انسانهاست که سرشت انسانها را به خدای متعال نزدیک تر می کند و همه ی انسانها بندگان خداوند هستند و اینکه اعمال انسان ها چگونه است به حکمت خداوند متعال بستگی دارد و انسانها باید با اختیار به ملاکهای خداوند متعال برسند تا ارزش یابند