ایسنا نوشت: سرپرست شهرداری کرج از وجود ایراد فنی در برخی پروژه‌های شهری کرج خبر داد و گفت: دستورات لازم برای بررسی و بازنگری در این پروژه‌ها صادر شده است.

محمدرضا احمدی‌نژاد در خصوص بارندگی دیروز سه‌شنبه یکم خرداد ماه و آبگرفتگی معابر کلانشهر کرج گفت: دیروز حدود 25 میلیمتر بارندگی در مدت 30 دقیقه داشتیم و همین آبگرفتگی معابر را به دنبال داشت که لازم است به صورت رسمی از مردم بابت این مشکلات عذرخواهی کنم.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه تمام سعی مدیریت شهری بر این است که این مشکلات دیگر تکرار نشود افزود: دیروز هم خدمات شهر تمامی مناطق در شهر حضور داشتند و آتش‌نشانی نیز با 353 تیم عملیاتی حاضر به کار بود.
وی ادامه داد: در طول این مدت آتش‌نشانی 137 ماموریت اعزام خودرو که عمده آن به علت آبگرفتگی بود انجام داد.
سرپرست شهرداری کرج خاطرنشان کرد: جدا از شدت بی سابقه بارش، یک سری از طرح‌های زیربنایی ما برای هدایت آب‌های سطحی متاسفانه هنوز تکمیل نشده است.
وی در خصوص آبگرفتگی در زیرگذر تقاطع شهیدان آجرلو نیز تصریح کرد: این مشکل از زیرساخت‌های بالادست و شیب زیاد ناشی شد و حجم آب‌های روان شده به سمت پایین باعث شد تا چاه‌های جذبی دیگر پاسخگو نباشد.
این مسئول شهری افزود: یک سری مسائل فنی هم وجود دارد چون پروژه‌هایی که در سال‌های گذشته انجام شده ایراد سیستماتیک دارد و به معاون فنی و عمرانی و خدمات شهری برای بررسی این موضوع دستور اکید داده شده است تا مورد بازنگری قرار گیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =