حاشیه های  دیدار ایران-میانمار/ مسابقه‌ای که در آن بازنده باشیم بهتر است

دیدار تیم‌های ایران و میانمار تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود. دوم شدن ایران در این بازی می‌تواند راه صعود به فینال را برای شاگردان کرانچار هموار کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به بازی های آسیایی، دیدار تیم های ایران و میانمار در حالی امروز برگزار می شود که این بازی حاشیه های زیادی داشته است:

* 2 ساعت قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه خالي از تماشاگر مسولان برگزاركننده اين ديدار در ورزشگاه پاتريوت حاضر شده و براي هماهنگي مطلوب تر سرود ايران و ميانمار از بلندگو پخش شد تا مشكلي در بدو ورود دو تيم به داخل زمين هنگام پخش سرود وجود نداشته باشد.
تست صدا از سرود ملي دو كشور چندبار مورد آزمايش قرار گرفت.
* به صورت نمادين پرچم ايران و ميانمار نيز در ورزشگاه از سوي والنتیر ها باز شد و مدير ارشد برگزاري اين ديدار نيز نكات لازم را به همراهان گوشزد كرد.

* دو ساعت مانده به مسابقه هواداري در ورزشگاه و اطراف آن ديده نمي شود فقط ماموران امنيتي و پليس اندونزي در داخل و بيرون ورزشگاه مستقر شده اند.

* داوران و ناظر مسابقه دو ساعت مانده به مسابقه به داخل زمين آمدندو دروازه ها و كيفيت چمن ورزشگاه را مورد ارزيابي قرار دادند.
تيم اميد ايران راس ساعت ١٣:٣٠ به وقت تهران در سومين از مرحله گروهي بازي هاي آسيايي به مصاف ميانمار مي رود.

گفتنی است اگر شاگردان کرانچار در این بازی بازنده باشند در مرحله بعد به تیم هایی مثل کره جنوبی بر نمی خورند و می توانند راه هموارتری برای رسیدن به فینال داشته باشند.کره ای ها با بازیکنان اصلی شان آمده اند و پیروزی مقابل آنها با اما و اگرهای زیادی همراه خواهد بود.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهلا A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    4 0
    مقداری از بازی را دیدم واقعا ناراحت کننده بود آیا ما خود را باور نداریم و از تیم های صاحب نام می ترسیم ؟