در روز شنبه ۳۱ شهریور، اخبار مربوط به حادثه تروریستی امروز اهواز و بازتاب رسانه‌ای و واکنش‌ها نسبت به آن، بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، پیام رهبر انقلاب برای خانواده جانباختگان حادثه تروریستی اهواز در صدر اخبار نشست. مصاحبه سخن‌گوی گروهک تروریستی الاحوازیه با ایران اینترنشنال هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین تذکر به مداح مشهور یزدی برای پرهیز از سوءاستفاده منافقین را خواندند.

در سرویس اقتصاد،شهریور ۱۴ سال پیش، قیمت سکه و دلار چند؟ پربازدیدترین خبر بود. کاربران همچنین خواستند بدانند قیمت روز مسکن در تهران در آخرین روز تابستان چقدر است؟ سایه سنگین تحریم ایران بر سر اوپک نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، هنرمندی که در حادثه تروریستی اهواز شهید شد توجه کاربران زیادی را جلب کرد. انتشار عکس خانوادگی قدیمی بازیگر سرشناس برای آگاهی‌رسانی درباره آلزایمر نیز دیده شد. کاربران همچنین اولین گوینده خبر زن در تلویزیون سعودی را دیدند.

در سرویس جامعه، راهنمایی به شوهرانی که از همسر چاق بدشان می‌آید مورد توجه قرار گرفت. پوشک بچه، موضوع سخنرانی یک چهره مذهبی در شب عاشورا دیگر پربیننده این سرویس بود. زیبایی‌ها و شگفتی‌های خانه مظفرالدین‌شاه قاجار در تهران هم دیده شد.

در سرویس بین‌الملل، بن سلمان دل به دریا زد خبر پربازدیدی شد. ظریف آمریکا را مسئول حمله تروریستی اهواز خواند دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. حمله‌کنندگان به سفارت عربستان، حزب‌اللهی بودند یا نفوذی؟ نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، خبر کدهایی که سرمربی استقلال داد تعجب کاربران را در پی داشت. شکستن رکورد ۲ ضرب حسین رضازاده، دیگر پرکلیک این سرویس بود. مطلبی با تیتر  بی‌اطلاع مثل مجری توپ‌و‌تور! هم بیننده زیادی داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =