رئیس پلیس آگاهی استان زنجان: قاتل نگهبان موسسه خیریه روزبه زنجان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری قاتل نگهبان موسسه خیریه روزبه شهر زنجان گفت: یکی از قتل‌ ‎ هایی که در روزهای پایانی سال قبل انجام شد، مربوط به قتل نگهبان موسسه روزبه بود که البته این قاتل روان پریش بوده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، جعفر رحمتی اظهار کرد: پس از قتل نگهبان موسسه خیریه روزبه که در اوایل اسفند سال قبل انجام شد، تحقیقات در این‌باره آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات نشان می‌داد که متهم به قتل پس از جنایت از محل متواری شده است، اضافه کرد: شواهد نشان‌ دهنده این بود که متهم و در واقع قاتل مردی 54 ساله بوده است که به علت استفاده از مواد افیونی در حالت روانی عادی قرار نداشته و پس از درگیری با نگهبان موسسه خیریه روزبه وی را به قتل رسانده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه قاتل نگهبان موسسه را از طریق ضربات چاقو به قتل رسانده بود، افزود: البته متهم به قتل از بیماری روانی نیز رنج برده و در حالت توهم و با تصور اینکه نگهبان موسسه قصد کشتن خانواده وی را دارد، او را به قتل رسانده است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش پلیس آگاهی قاتل نگهبان موسسه خیریه روزبه دستگیر و پس از آن بازسازی صحنه جرم از سوی کارشناسان آگاهی انجام شد، اضافه کرد: برای تکمیل و بررسی بیشتر متهم تحویل مراجع قضایی شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: قاتل پس از دستگیری و اعتراف به قتل، صحنه وقوع جرم را با حضور کارشناسان پلیس آگاهی زنجان، بازسازی کرد که پس از تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع رحمتی با اشاره به اینکه با تلاش صورت گرفته همه قتل‌های سال قبل کشف شده است، گفت: آنچه مسلم است، در قتل کسی برنده نیست و افراد باید در زمان خشم و عصبانیت کنترل بیشتری به خود داشته باشند؛ چرا که با قتل یک شخص دو خانواده و بلکه بیشتر سال‌ها درگیر موضوع هستند و آسیب‌های ناشی از قتل سال‌ها در جامعه فراموش نمی‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    0 0
    باز هم بگید اعتیاد جرم نیست،بیماریست