ایسنا نوشت: عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران در مورد شکایت قالیباف از وی توضیحاتی را ارائه کرد.

محمود میرلوحی ظهر امروز در نشست خبری که برای ارائه گزارش عملکرد یکساله کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران برگزار شد درمورد شکایات قالیباف از وی گفت: قالیباف از بنده شکایت کرده و وکیلش آقای قهرمانی پیگیر موضوع هستند.

وی با بیان اینکه قالیباف برای گفت‌وگویم با خبرگزاری ایلنا شکایت کرده، گفت: نکاتی در مصاحبه وجود داشته که از آن شکایت شد هرچند که رویکرد من اصلاح ساختار و استرداد املاک و اموال در اختیار غیر بود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ترجیحم این است که بی سروصدا املاک را پس بگیریم و بعدا در زمانش توضیح می‌دهم تصریح کرد: بازپرس سه اشکال از مصاحبه‌ام گرفته است که یکی درمورد لیست املاک و دیگری درمورد هزینه‌های سال آخر شهرداری بود که گفتم خاص بوده است.

وی با بیان اینکه تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب و توهین را مطرح کردند که شکایت من جزو توهین بوده است گفت: معتقدم روحانی هنگامی که دولت را در اختیار گرفت گزارشی ارائه نکرد و این سبب شد که مسببان نابسامانی‌ها مدعی شوند؛ اما ما گزارش تغییر و تحول را از نجفی دریافت کردیم و این سه نکته سبب شد که بنده را احضار کنند.

میرلوحی با بیان اینکه شخص آقای قالیباف شاکی است و وکیلش موارد را پیگیری می‌کند، گفت: یکبار به دادسرا احضار شدم و الان با کفالت آزاد هستم.

۴۲۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =