آهنگسازِ ایتالیاییِ سریال «دکتر ژیواگو» در راه تهران

لودوویکو اینائودی، آهنگساز و پیانیست معاصر ایتالیایی و خالق موسیقی آثاری چون سریال «دکتر ژیواگو» در تالار وزارت کشورِ تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به دنبال برگزاری اجراهای گروه آلمانی شیلر در ایران توسط پایگاه خبری ریتم نو، یک پیانیست برجسته ایتالیایی برای دو شب اجرا به ایران می‌آید.

لودوویکو اینائودی (Ludovico Einaudi) آهنگساز، پیانیست معاصر ایتالیا و خالق موسیقی فیلم طردشدگان «Intouchables» که قطعه «مرثیه‌ای برای قطب شمال» را در سوالباردِ نروژ نواخت تا از سران جهان برای حفظ این ناحیه درخواست همکاری و کمک کند، به همراه ارکسترش اردیبهشت‌ سال 97 برای اجرا در تالار وزارت کشور به تهران می‌آید.

به گزارش روابط عمومی این کنسرت، اینائودی پنجم و ششم اردیبهشت‌ 97 به همراه ارکستری پنج‌نفره و با حضور تکنسین صدا، نور و بک لاینر روی صحنه می‌رود و نخستین کنسرت خود در ایران را برگزار می‌کند.

اینائودی که بیش از آلبوم‌هایش،با تک‌نوازی پیانو روی قطعه «یخ بزرگ شناور» در اعتراض به افت یخچال‌های طبیعی در قطب شمال در حالی‌ که شاهد آب شدن یخ‌هاست، مورد استقبال قرارگرفته بود، ساخت موسیقی فیلم‌های «اینجا انگلستان است» (This Is England)، «من هنوز اینجام» (I'm Still Here) و سریال «دکتر ژیواگو» (Doctor Zhivago) را هم بر عهده داشته است.

در این کنسرت، ردی هاسا (چلو)، فدریکو مکوزی (ویولن)، فرانسسکو ارسوری (گیتار)، ریکاردو لاگانا (پرکاشن) و البرتو فابریس (باس) به‌عنوان نوازنده ارکستر، اینائودی را همراهی خواهند کرد. لودوویکو اینائودی در این اجرا قطعاتی چون «Night»، «Elements»، «Experience»، «Fly» و ... را به اجرا درمی‌آورد.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    2 0
    شاهکارش به نظرم موسیقی فیلم دست نیافتنی ها intouchables است