ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران طی اطلاعیه ای ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با اشاره به هفته پاسدار، از مقام و منزلت پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نمود.


به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران طی اطلاعیه ای ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با اشاره به هفته پاسدار، از مقام و منزلت پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نمود.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است سپاه ستون محکم دفاعی کشور و خاستگاه آرمانهای مستضعفین در طول تاریخ است ، این نهاد مقدس با ابتکار امام فقید(ره) و همزاد با انقلاب اسلامی و از میان الله اکبرهای ملت نجیب و همیشه در صحنه ایران اسلامی، متولد شد و در مدت بسیار کوتاه مبدل به ستون محکم دفاع از انقلاب و کشور گردید.
این اطلاعیه می افزاید یکی از معجزات سپاه ، جذب و پرورش پیشتازان از جنس عاشورا و مهیای جانبازی در راه اسلام و انقلاب اسلامی بود، مردانی که صیاد هزار رنگ دنیا ، قادر به شکار آنان نبود. غیور مردانی که ره صد ساله را یک شبه پیموده و مشق جهاد و شهادت را پیشه خود ساخته اند و سودایی جز اعتلای کلمه الله در قاموس مقدسشان جای ندارد .
این اطلاعیه در ادامه می افزاید : از تقدس پاسداران انقلاب اسلامی همان بس که تولد و مرگ خود را با آرمانهای همیشه جاوید خورشید بی غروب کربلا گره زده و رایت خونین عاشورا را بر فراز آرمان و آرزوهای خود به اهتزاز در آورده اند .
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است ، سپاه تکیه گاه انقلاب و پشتوانه ملتی است که اراده کرده است راه نورانی جهاد و شهادت را تا آخر و تا حصول به همه ارزشها و آرمانها و آموزه های ائمه معصومین علیه السلام ادامه دهد و در طول 4 دهه گذشته ، دوران دفاع مقدس و در جریان مقاومت اسلامی، دشمنان عنود و خیره سر را از دستیابی به کمترین موفقیت ناکام گذاشته است .
در پایان این اطلاعیه آمده است ، اینک سپاه پاسداران و مردان عاشورایی آن با همه وجود در رکاب مولا و مقتدای خویش ایستاده اند، آن مرد حماسی و حکیم که عصای موسی در دست و تبر ابراهیم بر دوش و هیبت علوی بر چهره دارد. ما با اوییم و او با ماست و این هدف مقدس را تا نیل به همه آرمانها و ارزش های الهی و انقلابی ادامه خواهیم داد .
« ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =