مهارت های فرزندپروری به منظور پیشگیری از اعتیاد

اولین جلسه کمیته فرهنگی - پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان به ریاست موسوی نیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان و با حضور دبیر شورای هماهنگی و اعضای کمیته(۲۶ دستگاه اجرایی استان) در سال ۹۷ در سالن کنفرانس گروههای آموزشی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این جلسه موسوی نیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان و رئیس کمیته فرهنگی، پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تقدیر از اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز بر آمادگی آموزش و پرورش لرستان جهت همکاری همه جانبه با دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و بر ظرفیت عظیم آموزش و پرورش در جهت فرهنگ سازی و ارائه آموزش ها و مهارت های فرزندپروری و سبک‌های زندگی به منظور پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و قرص های روانگردان تاکید کرد.

موسوی نیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان و رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این جلسه گفت همه صاحبنظران بهداشت، سلامت و تعلیم و تربیت اتفاق نظر دارند که پیشگیری بهتر از درمان است.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم می‌طلبد افراد آن از نظر جسمی ، روحی و روانی سالم باشند.

موسوی نیا خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش به خاطر ظرفیت بالای خود می‌تواند عرصه‌ای برای انجام فعالیت‌های فرهنگی باشد و حتی لازم است برای این منظور از دوران پیش دبستانی شروع کرد.

وی با اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری با سایر ارگانهای مختلف در جهت مبارزه با مواد مخدر ،ابراز امیدواری کرد که با همفکری و هم افزایی بتوانیم یک جامعه سالم داشته باشیم تا دانش آموزان در دوران جوانی سلامت لازم را داشته باشند و پویایی و نشاط در جامعه جریان داشته باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =