مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: خروج آمریکا از برجام و تحریم های بیگانگان هیچ تاثیری بر تولید نفت ایران ندارد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفتخيزجنوب: مهندس عاليپور در نشست با مديران فني و توليد اين شركت ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: در دوران تحريم، كاركنان شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب به عنوان بزرگ ترين توليد كننده نفت خام كشور با عزم و اراده وصف ناشدني ، توانستند ضمن ركورد زني، توليد نفت كشور را به دوران قبل از تحريم ها برگردانند كه اين امر مهم كارشناسان نفتي دنيا را شگفت زده كرد.

مهندس عاليپور در ادامه يادآورشد: كاركنان خدوم شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب در جنگ تحميلي با ايثار و مقاومت خود اجازه ندادند تا توليد و صادرات نفت حتي يك روز قطع شود تا جريان حياتي اقتصاد به عنوان رگ حياتي مقاومت در مقابل دشمن برقرار بماند.

وي افزود: اين پولادمردان كه ديروز در عرصه حماسه و مقاومت و ايثار در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ايستادگي كردند، امروز و در عرصه جنگ اقتصادي كه دشمنان اين مرز و بوم به راه انداخته اند نيز با صلابت تر از گذشته در راستاي شكوفايي اقتصادي ايران اسلامي گام بر مي دارند.

وي همچنين يادآورشد: امروز استكبار جهاني با خروج از برجام و فشار به اقتصاد ايران در صدد تضعيف اقتصادكشور است اما اراده پولادين كاركنان صنعت نفت ، آمال و آرزوهاي شوم آنان را نقش برآب خواهد كرد.  

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سم A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    0 0
    بله درسته. روی تولید تاثیر ندارد ولی روی فروش آن دارد