۰ نفر
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰

یک‌سری از دانشجوها در اندونزی دارند کارهای بزرگی انجام می‌دهند. آنها با استعدادهستند و علاقمند.هر حرفی که خارجی‌ها می‌زنند نت برداری می‌کنند تا شاید به درد آینده مملکت‌شان بخورد.

مرتضی رضایی: همه آنها دانشجو هستند و بیشترشان مسلط به زبان انگلیسی.شاید اگر در هر بخشی از میزبانی در آسیا نقطه ضعف داشته باشند روی قسمت "والنتیر"به خوبی عمل کرده اند و از دانشجویانی استفاده کرده اند که به خوبی راه پیدا کردن ارتباط با رسانه ها را فرا گرفته اند و به خوبی می دانند که باید چطور وظیفه ای که به آنها محول شده را انجام بدهند.حالا به همه اینها پشت کاری که خاص مردم شرق آسیا و وظیفه شناسی شان است را هم اضافه کنید.

بازی های آسیایی

فقط کافی است کاری را از آنها بخواهید،فورا انجام می دهند و حتی اگر از توان شان بر نیاید،با مقام بالادستی خود هماهنگ می کنند تا ایرادی در کارشان نباشد.آنها بمب انگیزه هستند و دارند در جبهه ای برای کشورشان می جنگند که بدون شک آینده خوبی را برای شان رقم خواهد زد. این نخستین میزبانی اندونزی از یکی از مهمترین تورنمنت های بزرگ در آسیا است و این بچه ها دارند برای خودشان،رسانه ها و همه کسانی که به کشورشان آمد اند سنگ تمام می گذارند.شاید خیلی از کارهایی که آنها دارند برای میزبانی می کنند کپی برداری از کشورهایی مثل،کره،چین و ژاپن باشد اما همه این دانشجوها بخش دیگری از تاریخ اندونزی را دارند رقم می زنند.بخشی که نه کپی از کره و ژاپن است و نه می خواهند که مثل آنها باشد.

یکی از آنها که نامش حمد است می گفت:«وقتی فراخوان دادند که نیروهای جوان،تا حدودی مسلط به زبان و علاقمند برای بازی های آسیایی نیاز است خیلی از دوستان من ثبت نام کردند.از دانشگاه خودمان خیلی ها بودند.در بخش های مختلف از فرودگاه گرفته تا حضور در سالن ها. امیدوارم شما هم راضی باشید.»

حمد که به تازگی با یکی از دوستانش در دانشگاه نامزد کرده است ادامه می دهد:«نامزدم هم والنتیر است.ما این کار را برای کشورمان انجام می دهیم.شاید پس از بازی ها تقدیری هم بکنند اما ما دانشجو هستیم و گفته اند که شاید چند واحد درسی که معادل مسئولیتی اجتماعی است را به ما تخفیف بدهند.اما هدف من،همسرم و همه این بچه ها که می بینید فقط و فقط سربلندی اندونزی است.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    آقاى عشوندى و همكاران متنفر از فارسى. والنتير؟؟ نيروهاى داوطلب اينقدر زشت است كه از نوشتنش فرار مى كنيد؟ برايتان متاسفم.