ایرنا نوشت: معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور تماشاگران خانم در دیدار دوستانه ایران و بولیوی گفت: حضور خانواده ها در رویدادهای بزرگی اجتماعی، تفریح سالم خانواده محور است.

فریبا محمدیان حضور بانوان را در دیدار دوستانه ایران و بولیوی را اقدام مبارکی دانست و گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری دستگاه های مختلف در برگزاری رویدادهای بزرگ ماموریت های ویژه ای انجام داده است که منجر به حضور بانوان در بازی فوتبال شب گذشته مجموعه ورزشی آزادی شد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای استمرار این رویداد بزرگ اظهار داشت: امیدوارم با مشارکت معقول، منطقی و مبتنی بر صیانت فرهنگی همه تماشاگران اعم از زنان و مردان، دختران و پسران عزیزم استمرار این قضیه بیشتر شود و شرایط به سمت و سویی برود که مدیران در اجرای این برنامه های اجتماعی بزرگ که از نظر من تفریح سالم خانواده محوری است افزایش پیدا کند.

پروانه محمدیان

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم که در بازی های ملی آتی و همین طور در تمامی بازی های این رشته برگزار کنندگان همه استان ها بتوانند میزبان زنان و دختران در کنار آقایان باشند و همه خانواده ها با حضور خانوادگی خودشان در این تفریح سالم و با نشاط و شعف برانگیز شرکت کنند.


60231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    0 0
    why women in stadum no