خراسان در ستون "حرف مردم" نوشت: به نظر من کسانی که به بچه ها هم رحم نمی کنند و پوشک و شیر خشک احتکار می کنند، بهترین تنبیه این موجودات اینه که پوشک بزرگ سال پاشون کنند و یک شیشه هم بذارند دهنشون و عقب وانت دور شهر بچرخونند.

این روزنامه ستون حرف مردم را ادامه داد:

چقدر حرص! چقدر طمع و سودجویی! وقتی ما به هم رحم نمی کنیم و فقط به فکر منافع و امیال خود و به دست آوردن آن ها از هر طریقی هستیم و آن را زرنگی می دانیم دیگر احتیاج به دشمن نداریم و ...

حرص برخی افراد در خرید بیش از حد مایحتاج خود باعث کمبود و گرانی کالا و آسیب دیدن قشر عظیمی از محرومان جامعه می شود. به راستی اخلاق ما به کجا می رود؟!

آخه چرا با اعصاب مردم بازی می کنید؟ اکثر مردم مشکل خرید مواد غذایی دارند. سه ماهه بیکارم. یک ساله که گوشت نخریده ام. سه ماهه برنج، مرغ نخریده ام بعد می گید سبد کالا فقط برای بهزیستی و کمیته. به خدا الان اکثر مردم محتاج اند.


آقای روحانی اگر نمی توانی استعفا کن! من با 43 سال سن با فوق لیسانس و متاهل بیکارم! همه چیز هم که گران شده. پدر من در 42 سالگی بازنشسته شد ولی من در این سن دنبال کار می گردم!

مرغداران سعی دارند به طور یکپارچه با توقف جوجه ریزی بازار را با کمبود مرغ مواجه کنند و باعث گرانی سرسام آور مرغ شوند که باعث فشار بر مردم به ویژه قشر ضعیف و متوسط جامعه می شود دولت باید از هم اکنون به فکر باشد و با تزریق مرغ منجمد به بازار جلوی آشفتگی و گرانی را بگیرد.

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =