۰ نفر
۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷
چرا سفر به استانبول به صرفه تر است؟

استانبول یکی از شهرهای زیبای کشور ترکیه است که در همسایگی کشور عزیز ما ایران واقع شده است.به دلایل زیادی سفر به استانبول نسبت به سایر کشور های خارجی بسیار به صرفه تر است و رفتو آمد ایرانیان به این شهر زیبا فراوان انجام می شود.

تور استانبول نسبت به سایر تورهای خارجی ای که آژانس های هواپیمایی ارائه می دهند قیمت مناسب تری دارد و این نیز یکی از دلایلی است که افراد زیادی استانبول را برای سفر خود انتخاب می کنند.

از طرفی به دلیل اینکه نیمی از جمعیت این کشور مسلمان هستند نیز خود وجه اشتراک بزرگی بین مردم ایران و استانبول است. استانبول مردمانی خونگرم و مهمان نوازی دارد و شما با هر فردی که در این کشور روبه رو شوید قطعا احساس راحتی خواهید کرد.

استانبول

از طرفی استانبول شهر غذاهای خوشمزه است! کافی است در استانبول سری به رستوران های بسیار زیبا و لوکس آن بزنید و غذاهای خوش عطر و بوی و خوشمره ان های را تست کنید, قطعا از آن به بعد یکی از طرفداران غذاهای تزکیه خواهید شد.

هزینه سفر به استانبول نسبت به سایر تورها بسیار پایین تر است علاوه بر اینکه هزینه های خرید در شهر استانبول نیز مناسب است و شما با هزینه بسیار کمی می توانید خرید کنید و هدایا و کادو های فراوانی برای عزیزانتان سوغات بیاورید.

گذشته از تمامی این ها استانبول نسبت به بسیاری از کشور ها آب وهوای مطلوب تری دارد و البته آب و هوای استانبول به ایران نیز نزدیک تر از سایر کشو ها است.این شهر نه سرمای طاقت فرسا دارد و نه گرمای طاقت فرسا و این یکی از مزیتهای این شهر است.

هزینه روش های مختلف سفر به استانبول

شما به روش های مختلفی می توانید به استانبول سفر کنید که هر کدام از این روش ها مزیت ها و مشکلات خاص خود را دارد. شما می توانید خودتان به صورت شخصی به استانبول سفر کنید و یا با تور به استانبول سفر کنید.سفر شخصی شما با هواپیما, قطار و یا ماشین شخصی شما می تواند انجام شود و یا با تور هوایی و یا زمینی به این شهر زیبا سفر کنید.

استانبول

اگر برای شما هزینه سفر به استانبول اهمیت دارد و می خواهید سفر مقرون به صرفه ای را داشته باشید به شما توصیه می کنیم که از تور ارزان استانبول استفاده نمایید زیرا سفر شخصی شما به استابنول هزینه های بسیار بالاتری برای شما خواهد داشت.البته قیمت تور استانبول شما نیز به نوع و ساعت پروازی که انتخاب میکنید و هتل مورد نظر شما برای اقامت بستگی زیادی دارد به علاوه تمام این ها, فصلی که برای سفر به استانبول انتخاب کردید نیز بسیار حائز اهمیت است.

هزینه تبدیل ارز در استانبول

واحد پول ترکیه لیر است که تقریبا هر یک لیر برابر 1000 تومان واحد پول ما است.بنابراین برای تبدیل ارز هم نگرانی کمتری خواهید داشت زیرا با توجه به دور نبودن ارزش پول ایران و ترکیه شما نیز مشکل کمتری خواهید داشت.

لیر ترکیه

اگر با تور لحظه آخری استانبول سفر می کنید شاید نیاز داشته باشید که در استانبول پولتان را به لیر تبدیل نمایید. برای تبدیل ارز نیز خیالتان راحت باشد صرافی های زیادی در استانبول آماده تبدیل ارز شما به پول کشور ترکیه هستند.

هزینه اقامت در استانبول

هزینه اقامت در استانبول تاثیر فراوان در قیمت نهایی تور استانبول شما دارد. هزینه اقامت شما بستگی به ستاره هتل انتخابی شما و منطقه و خدماتی دارد که هتل به مسافران ارائه می دهد.طبیعتا هتلی که در منطقه تکسیم باشد قیمت بالاتری دارد و منطقه های دورتر از نظر هزینه اقامت ارزانتر هستند.البته انتخاب منطقه اقامت نیز بستگی به هدف شما از سفر به استانبول دارد.

آدرس وبسایت : www.arshinparvaz.com
آدرس : تهران - خیابان شریعتی - خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) - نرسیده به چهارراه اندیشه - پلاک ۴۰ -طبقه اول - واحد ۲
تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱
تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =