۰ نفر
۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
میرطاهر مظلومی مهمان نادر شد

میرطاهر مظلومی به جمع مهمانان «سوغات جنگل» پیوست و قسمت‌هایی از این مجموعه عروسکی با حضور این بازیگر ضبط شد تا به زودی روی آنتن شبکه دو سیما برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه تهیه و تولید «سوغات جنگل» قصد دارد برای سال آینده، قسمت‌های متنوعی را راهی آنتن شبکه دو کند. این برنامه در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ و در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. به تازگی میرطاهر مظلومی نیز به جمع بازیگران این مجموعه اضافه شده است.

در هر قسمت از این مجموعه عروسکی به فراخور موضوع و داستان، یکی از شخصیت‌های سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش و... به عنوان بازیگر مهمان در کنار عروسک نادر حضور خواهند داشت و داستان و ماجرایی را برای مخاطب روایت می‌کنند.

بهادر مالکی صداپیشه و محمد برقعی عروسک‌گردان شخصیت عروسکی نادر هستند.

امیر سلطان‌احمدی کارگردانی هنری و عمار باستان فرد و داریوش کفایتی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» را بر عهده دارند. همچنین بهادر مالکی، نیوشا صدر و امیر سلطان‌احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» آمده است: «طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملا شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده‌ای سه نفره می‌شود و همین مسئله آغازگر ماجراهایی برای آن ها است...»

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =