بازدید مدیر کل راه و شهرسازی از راههای شرق مازندران

مدیر کل راه وشهرسازی استان مازندران به اتفاق مدیریت ساخت و توسعه راهها و به منظور رفع موانع اجرایی از جمله محور فرودگاه - راه دسترسی به شهرک گهرباران- محور نکا - نیروگاه - محور بهشهر _ زاغمرز ، امیرآباد و محور حسین آباد - طوسکلا بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه استان مازندران مهندس عبداله بهادری در اين بازديد ضمن اعلام رضايت نسبی از اجراي عمليات اجرايی پروژه های راهسازی مازندران عنوان كرد : يكي از راهكارهای برون رفت از محروميت و حركت به سوی توسعه پايدار ، ايجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده كه الحمدا... در دولتهای قبلی و دولت يازدهم عنايت ويژه ای به اين مهم شده است.
مهندس بهادری اظهار داشت : با توجه به اينكه محورهای ارتباطی شرق استان در مسير تردد زائرين امام رضا (ع) قرار داشته و همچنين وجود مراكز صنعتی و بندر امير آباد ضروری است كه توسعه و تعريض آن در اولويت كاری قرار گيرد.
وی ضمن اشاره به محور فرودگاه اظهار داشت : واریانت محور فرودگاه بطول 750 متر که تحصیل اراضی مسیر و پرداخت بهای زمین انجام و پیمانکار مشغول اجرای لایه های روسازی در این محور می باشد .
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن اشاره به راه دسترسی به شهرک گهرباران یادآور شد : این پروژه با اعتباری به مبلغ 8/5 میلیارد ریال بصورت چهارخطه در دو باند رفت و برگشت بصورت مجزا و با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال انجام می باشد .
همچنین محور نکا نیروگاه قطعه چهارم از سه راهی زاغمرز تا سه راه نیروگاه پیمانکار در حال تعریض ابنیه فنی و اجرای لایه زیراساس می باشد .
مهندس بهادری در این بازدید از محور بهشهر - زاغمرز - بندر امیرآباد و محور حسین آباد - طوسکلا دیدند و از نزدیک در جریان روند اجرائی پروژه قرار گرفتند.

گفتنی است :محور بهشهر - زاغمرز- بندر امیراباد بطول 8 کیلومتر و با اعتباری معادل 85 میلیارد ریال بصورت لایه روسازی بتنی با پیشرفت فیزیکی 45 درصد در حال انجام می باشد . همچنین محور حسین آباد - طوسکلا بطول 10/5 کیلومتر در طرفین و بعرض 3/5متر با پیشرفت فیزیکی در حال انجام بوده که به منظور تسریع در اتمام عملیات دستور لازم صادر شده است.
در این بازدید مهندس نظری مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل ، مدیریت املاک و حقوقی اداره کل و برخی از مسولین شهرستانی حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =