مهر نوشت: همزمان با مسابقه ایران و مراکش مسئولان برگزاری بازی قطعه «پیش تا پایان» گروه آریان را برای معرفی موسیقایی تیم ایران در ورزشگاه پخش کردند.

در حالیکه قطعه «یازده ستاره» به آهنگسازی بابک زرین و خوانندگی سالار عقیلی به عنوان قطعه رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی های جام جهانی فوتبال روسیه انتخاب شده بود، اما پیش از آغاز بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش قطعه «پیش تا پایان» گروه موسیقی آریان که چند سال گذشته تولید شده بود از بلندگوی ورزشگاه پخش شد.

پیگیری ها حاکی از آن شد که قانون ثابتی برای انتخاب موسیقی قبل از بازی ها وجود ندارد و به همین دلیل قطعه یاد شده برای این بازی انتخاب شد.

اگرچه تاکنون قطعه های مختلفی درباره حضور ایران در جام جهانی فوتبال توسط گروه ها و خوانندگان داخلی کشورمان تولید شده اما پخش تک آهنگ «پیش تا پایان» گروه آریان از نکات عجیب بازی ایران و مراکش بود آن هم در حالی که امسال ارکستری ویژه برای همراهی تیم ایران به روسیه رفته و قطعات ویژه از جمله سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ تدارک دیده شده است.

یکی دیگر از نکات بازی شب گذشته ایران و مراکش حضور تعدادی از هنرمندان فعال موسیقی در ورزشگاه سن پترزبورگ بود که از این میان می توان به فریدون شهبازیان، شهرداد روحانی، سالار عقیلی، سامان احتشامی، فرزاد فرزین، رضا یزدانی، علی زندوکیلی اشاره کرد.

اعضای منتخب ارکسترهای دولتی هم که به مناسبت آغاز جام جهانی فوتبال روسیه قرار است در شهرهای سن پترزبورگ، کازان و مسکو به اجرای برنامه بپردازند نیز در این بازی حضور داشتند. این مجموعه طی روزهای آینده نیز در کنسرواتوار چایکوفسکی مسکو به اجرای برنامه می پردازند.

همچنین قطعه موسیقایی تیم فوتبال مراکش که قبل از بازی دیروز عصر پخش شد با استقبال هواداران مراکشی مواجه شد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =