تعالی سازمانی گامی مثبت در راستای بهبود فرآیندهای شرکت گاز لرستان

شرکت گاز استان لرستان در راستای اجرای ماموریت و اهداف بلند مدت خود و همچنین تقویت جنبه های مختلف عملیاتی سازمان، اقدام به استقرار مدل تعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM که یکی از موثرترین مدل های سنجش عملکرد سیستم های مدیریتی و شناخته شده بین المللی می باشد، نموده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: استقرار و نهادینه سازی این نظام در سال های اخیر، با نگاهی مبتنی بر آینده نگری و با هدف تثبیت روند رشد و توسعه در عرصه های مختلف تخصصی و بدنبال آن ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان از طریق درک، پیش بینی و برآورده سازی نیازها و انتظارات آنان ، پی ریزی و در دستور کار قرار گرفته شده است.
مهندس لطفعلیان بازنگری کلیه فرآیندهای سازمان، بازنگری و بهبود نظرسنجی از ذینفعان و تحلیل نتایج آن ، تدوین استراتژی وظیفه ای کلیه واحدهای سازمان و همچنین ایجاد فضای رقابتی برای تبادل تجربیات موفق مابین شرکت های گاز استانی را از دیگر اهداف حرگت در مسیر تعالی سازمانی عنوان کرد.
وی در ادامه افزود: این امر به عنوان ابزاری مناسب برای فراهم ساختن زمینه جهش به جایگاه های بالاتر و نهایتا تحقق چشم انداز شرکت گاز لرستان انتخاب گردیده است.
لطفعلیان در ادامه گفت: انتخاب این راهبرد پیشبرنده دستاوردهای بسیاری را به ارمغان آورده، از جمله اینکه این شرکت توانست در سال گذشته تقدیرنامه سه ستاره تعالی را کسب نماید و امیدواریم با تلاش پرسنل خدوم شرکت گاز لرستان در سال جاری با کسب تقدیرنامه چهارستاره برگ زرینی دیگر بر افتخارات شرکت افزوده شود.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =