تسنیم نوشت:مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: مجهز‌ترین مرکز درمانی غرب کشور در ایلام با کمبود پزشک متخصص مواجه است .

کریم لاله ماژین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجهز‌ترین مرکز درمانی غرب کشور در ایلام با کمبود پزشک متخصص مواجه است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: بیمارستان شهدای زاگرس ایلام که یکی از مجهزترین بیمارستان‌های غرب کشور است از کمبود پزشک متخصص رنج می‌برد و کمبود پزشک متخصص ارائه خدمات به مراجعان که از خانواده تامین اجتماعی هستند به نحو مطلوب انجام نمی‌گردد.

وی به تلاش مدیریت درمان استان جهت تامین پزشک متخصص اشاره و بیان داشت: با رایزنی‌های انجام شده بزودی تامین نیروی پزشک متخصص انجام و خدمات تخصصی در بیمارستان شهدای زاگرس انجام می‌گردد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به نوبت دهی الکترونیکی در بیمارستان شهدای ایلام اشاره و گفت: تاکنون 11 هزار مراجعه خدمات در بیمارستان شهدای زاگرس به رقم تازه تاسیس بودن انجام شده است.

لاله ماژین از حذف کامل دفترچه کاغذی خبر داد و گفت: حذف دفترچه کاغذی سبب کاهش 600 میلیارد ریال در هزینه های سازمان تامین اجتماعی استان شده است که بار مالی سنگینی را از دوش تامین اجتماعی بر می‌دارد.

وی 22 هزار مراجعه و29 هزار خدمت در اربعین سال گذشته را یادآور شد و گفت: در اربعین امسال کلیه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان و شهرستان‌ها با تمام توان در ارائه خدمات بهداشتی درمانی آماده ارائه خدمت به زائران حسینی(ع) هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =