۰ نفر
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰
خرید راحت، به قیمت، مطمئن از آمازون

یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در سطح جهان، آمازون است، وب سایتی که کار خود را با فروش کتاب شروع کرد و کم کم دامنه فروش خود را گسترش داد تا جایی که شما اکنون از این سایت می توانید هر چیزی را که فکر می کنید، با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

 متاسفانه باتوجه به اينكه بستر اصلي اين فروشگاه اينترنتي در آمريكا است ما در ايران به راحتي و با قيمت مناسب نمي توانيم به صورت مستقيم از اين سايت خريد كنيم. اما ما در جديد ترين وبگردي خود با سايتي برخورد كرديم به نام ایگرد. در اين سايت شما به راحتي مي توانيد از سايت آمازون خريد كنيد. براي خريد از آمازون با استفاده از اين سايت ، كافي است محصول مورد نظر خود را در آمازون جست و جو كنيد ، وارد سايت ايگرد شويد و لينك كالاي مورد نظرتان را در قسمت مشاهده محصول ايگرد قرار دهيد و بقیه کار را به ایگرد بسپارید. براي ديدن ويديو آموزشي كليك كنيد: https://www.aparat.com/v/s63K8

جالب است بدانيد كه براي خريد از آمازون شما نیازي به کارت اعتباری نداريد و لازم نيست به دنبال مسافری بگردید که کالای شما را از آمریکا به دست شما برساند. تنها کافی است انتخاب کنید! تمامي فرایندهای پرداخت ارزی، سفارش محصول، حمل محصول و تحویل آن به شما تماما با ایگرد خواهد بود.

اما چه كالاهايي را بايد از آمازون خريداري كنيم؟
در نگاه اول شايد با توجه به نوسانات بازار ارزي خريد از آمازون گران و به صرفه به نظر نرسد اما بايد بگوييم كه اگر كمي هوشمندانه انتخاب كنيد ممكن است حتي آن را با قيمتي كمتر از نمونه داخل ايران خريداري كنيد.
قبل از هر چيز بهتر است كالاهايي را از آمازون بخريد كه يك، اصل بودن آنها مهم است، دو، در ايران وجود ندارد و سه، در سايت آمازون تخفيف خورده است. مثلا در ماه گذشته يكي از برندهاي محبوب و گران ساعت مچي كه در ايران قيمتي بين 16 تا 70 ميليون دارد در وب سايت آمازون حدود 50 درصد تخفيف خورد. اين بدان معني است كه ساعتي كه ممكن بود براي خريدش حدود 30 ميليون تومان پرداخت كنيد را مي توانستيد با در نظر گيري هزينه ارزي و گمرگي حدود 18 ميليون تومان بخريد.

گوش به زنگ باشيد

ممكن است محصولاتی که به آن ها علاقه دارید، در حال حاضر گران به نظر برسد، اما نگران نباشيد آن را به ایگرد  بسپارید و فقط قیمت مورد نظر خود را برای خرید آن محصول اعلام کنید. از آن به بعد ايگرد به صورت خودکار قیمت محصول را رصد می کند و به محض اینکه به قیمت مد نظر شما رسید اعلام خواهد كرد.

چگونگي پرداخت و اصالت محصول

پس از نهايي كردن خريدتان شما از طريق درگاه اينترنتي داخلي هزينه را به صورت ريالي پرداخت مي كنيد ، هزينه پرداخت شده شامل هزینه نهایی و تمام شده کالا تا درب منزل بدون دریافت هزینه اضافی است.

خرید راحت، به قیمت، مطمئن از آمازون


و نکته آخر كه گزينه بسيار خوبي است ضمانت سلامت و اصالت کالا است . بدان معني كه اگر كالاي مورد نظر سالم و همانند آنچه در سايت به نمايش گذاشته شده بود، نباشد، ایگرد موظف است كالا را پس فرستاده و دوباره سفارش دهد یا آنكه با توجه به درخواست مشتري وجه آن را عودت نمايد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797010