شاهرخ کناری در نشست خبری با اهالی رسانه بیان کرد : این جشنواره برای اولین بار در استان با همکاری معاونت بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش چیتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، کناری بیان کرد: نقشی که رسانه ها در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد داشته اند بی بدیل بوده است.

وی اضافه کرد: در حوزه گردشگری چند پروژه مهم داریم که اگر به بهره براری برسند زیر ساخت های ما در این حوزه به حد نرمال کشوری خواهد رسید.

کناری ادامه داد : موزه یاسوج با اعتبار ۳۰ میلیارد که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و بزودی افتتاح می شود.

وی ادامه داد :تله کابین یاسوج به طول ۶ کیلومنتر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در بحث گردشگر شهر یاسوج کمک مناسبی خواهد کرد و پارک ابی و هتل گردشگری با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلارد در حال احداث است.

فرماندار بویراحمد در ادامه به حوزه راه اشاره کرد و گفت : در موضوع راه جاده یاسوج شیراز۱۵ و نیم کیلومنر به اتمام رسیده است که کل طول این جاده ۴۲ کیلومتر با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان است.

شاهرخ کناری گفت : جاده یاسوج اقلید ۳۷ کیلومتر قرارداد منعقد شده و ۵ کیلومتر با اعتبار ۴ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

کناری گفت : جاده یاسوج ،بابامیدان و سمیرم ۱۵۰ کیلومتر است۴۲ کیلومتر تمام شده و ۳۰ کیلومتر در حال اجرا است که عتبار هر سه پروژه ۷۵ میلیارد تومان است .

وی عنوان کرد : در موضوع گازرسانی به ۲۶ روستای دلی خمسیر در مرحله انتخاب پیمانکار است .وگازرسانی به روستاههای گنجگون و تنگ سرخ در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار بویراحمد افزود : در اب روستایی فقط ۷ مجتمع ابرسانی در یکسال و اندی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یا به بهره برداری رسیدند یایا در حال اجرا هستند.

شاهرخ کناری با بیان اینکه انتقال اب از دشت روم به سد شاه قاسم در برنامه کاری ماست بیان کرد: از ۵۴۰ روستای بویراحمد ۲۲۳ روستا دارای دهیاری است از کمک های ارزش افزوده برای روستاههای فاقد دهیاری ۱ میلیارد ۸۷۰ میلیون تومان ترزیق شده است .

کناری در انتها گفت: در حوزه زیلایی بعد از جلسات و شورای اداری ده طرح با اعتبار ۷۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مصوب کردیم و ۵۵ کیلومتر از جاده های این دهستان باید اسفالت شود که طبق امار بیش از ۵۰ درصد این پروژه به اتمام رسیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =