رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در اتاق یاسوج حضور یافت

دکتر تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی در پارلمان بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، ظهر امروز رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی حضور یافت و در خصوص مسائل و مشکلات بخش خصوصی استان با رئیس و نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت و گو کرد.

رئیس اتاق یاسوج در ابتدای این نشست به تشریح شرایط بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و برخی از مهمترین مشکلات سد راه بخش خصوصی و تولید را مطرح نمود.

تاجگردون

جبار کیانی پور در ادامه به بند (و) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، اشاره کرد و افزود: بر اساس این مصوبه که به دولت اجازه داده شده از طریق اسناد (اوراق) تسویه خزانه، بدهی های قطعی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی تعاونی و خصوصی را با مطالبات قطعی دولت تهاتر کند. در همین راستا بخش خصوصی تقاضا دارد برای سالهای ۹۶ و ۹۷ نیز این مصوبه اجرایی گردد.

رئیس اتاق یاسوج با انتقاد از نحوه واگذاری تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان افزود: باید هرچه سریعتر تدبیری اندیشیده شود تا از انحراف این تسهیلات جلوگیری شود و به طرح هایی کارشناسی شده که توجیح اقتصادی داشته باشند و قابلیت ورود به عرصه تولید و اشتغال را دارند، این منابع تخصیص داده شود.

کیانی پور در بخش دیگری از این نشست به جایگاه اتاق یاسوج و نقش آفرینی های این اتاق در عرصه های مختلف ملی و استانی اشاره کرد و برخی از مهمترین برنامه های اتاق یاسوج را تشریح کرد.

غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت نیز در این نشست با تاکید بر لزوم همکاری های بیشتر بخش خصوصی استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: باید برای توسعه اقتصادی استان و کمک به شناسایی طرح های توجیح پذیر اقتصادی از ظرفیت های بخش خصوصی بیش از پیش استفاده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی مشکلات مطرح شده را پیگیری خواهد نمود، افزود: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ کمکی به حوزه کسب و کار فروگذار نمی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =