#محل_کارت_کجاست؟/ آقای دبیر، آقای ساعی و دکتر حسین رضازاده لطفا پاسخ دهید؟

قهرمانان ملی سرشناس ایران به پاس مدال هایی که گرفتند، در ادوار گذشته به استخدام دولت درآمدند و شاید بد نباشد حالا پاسخ دهند هر کدام دقیقا آخرین وضعیت شغلی‌شان چیست؟

زاوش محمدی: بسیاری از قهرمانان ورزشی ایران در اوایل دهه 80 به استخدام نهادهای دولتی درآمدند تا آتیه‌شان تامین باشد. از این جمع چهره‌های سرشناسی چون هادی ساعی، علی دبیر و حسین رضازاده که بعدها نماینده مردم تهران در شورای شهر هم بودند در جمع کارمندان دولت بودند.

حالا که نزدیک به دو هه از حضورشان در شغل های دولتی باید گذشته باشد، شاید بد نباشد پاسخ دهند کارمند کدام ارگان هستند و دقیقا وضعیت شغلی‌شان چیست؟

حسین رضازاده آخرین بار در حاشیه مراسم افطاری با رئیس‌جمهور به خبرآنلاین گفت کارمند وزارت ورزش است و هفدهمین سال خدمتش را سپری می‌کند. این قهرمان ملی اما دقیقا در کدام واحد وزارت ورزش خدمت می‌کند؟ مسئولیت اداری‌اش چیست؟ او که حالا دیگر باید دکتر رضازاده صدایش کرد احتمالا، آیا در یگان خدمتی‌اش حضور دارد؟

تقریبا تا به حال در این سال‌های اخیر کسی او را در وزارت ورزش مشاهده نکرده است. آیا این قهرمان دورکاری می‌کند یا توافق دیگری با وزارت ورزش دارد؟ آیا خود مسئولان وزارتخانه خواسته‌اند او دورکار باشد؟

این پرسشی است که شاید پاسخ به آنها به شفافیت در ورزش کمک کند. این درست شرایطی است که علیرضا دبیر دارد. او که در دهه 80 گفته شد به استخدام وزارتخانه نفت درمی‌آید آیا به استخدام این وزارتخانه درآمد؟ آیا حالا کارمند دولت است در این وزارتخانه یا به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه مشغول به کار است و آیا در محل خدمتش حاضر می‌شود؟ هادی ساعی چطور؟ او که کارمند وزارت نفت است آیا به محل دیگری مامور شده است؟ بسیاری از قهرمانان دیگرمان چطور؟

آرش میراسماعیلی، علیرضا حیدری، حسن رنگرز، مجید خدایی، مرتضی رستمی، مهدی بی‌باک، بهزاد خداداد، حسین اوجاقی، مسعود حاجی‌آخوندزاده، قائم میرابیان، علیرضا رضایی، غلامرضا محمدی و احسان مهاجرشجاعی تعدادی از قهرمانانی هستند که کارمند وزارت نفت هستند و البته در این بین و بر اساس این بخشنامه، آقازاده آقای کفاشیان هم با حکم قهرمانی ملی ایران در رشته دوومیدانی در کنار این قهرمانان به استخدام دولت در آمده است.

خبرآنلاین این آمادگی را دارد تا این عزیزان چنانچه اعتقاد به شفافیت دارند، توضیحات شان در این زمینه را برای اهالی ورزش منتشر کنند.

از این گروه البته تعدادی در این وزارتخانه مشغول به فعالیتند اما آیا مثل یک کارمند دولت فعالیت می‌کنند؟ ما منتظریم دوستان قهرمان!

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    آفرین
  • محمد جواد US ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    به چه حقی وزارت نفت استخدام کرده؟؟
  • محمد جواد US ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    به چه حقی وزارت نفت استخدام کرده مگر خون اونها از ما رنگین تر هست؟؟؟؟؟/
  • بی نام IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    3 0
    عجب بخور بخوری تو این مملکت البته فقط واسه بعضیا
  • بی نام IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    3 0
    اینا مدال گرفتند که پست بگیرند
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    5 0
    محل کارت کجاست؟ قسمت مفت خوری وزارت ورزش
  • غلامرضا A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    6 0
    فکر می کنم نه تنها من بلکه اونایی که کمی قدرت تفکر دارن دیگه خسته شدن ...بسه دیگه تمومش کنید.بهتر این بود بجای استخدام کذایی...یه جوری جا می کردن که به خاطر مدالاشون ماهانه یه پولی می گرفتن...دیگه بقیه رو شما بهتر دانید