۲ هزار مدیر جوان جایگزین بازنشسته ها می شوند

خانه ملت نوشت : نماینده مردم شهرستان های اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: با تایید قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در مجلس، ۱۷۰۰ تا ۲ هزار مدیر بازنشسته برکنار و نیروهای جدید جایگزین می شوند.

 علی کاظمی در نشست معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با فعالان سیاسی و اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری افزود: با اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، نیروهای جوان و تحصیلکرده وارد عرصه مدیریتی کشور می شوند.


وی همچنین اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب نتوانسیم در بحث بنیان خانواده به خوبی برنامه ریزی کنیم، از این رو با ورود فضای مجازی و رسانه های مختلف گفت وگو بین خانواده و جامعه کاهش پیدا کرد.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: بعد از انقلاب اسلامی برخی مسائل به حجب و حیا تبدیل شده و آموزش های مورد نیاز در مسائل اجتماعی به راحتی برای فرزندان بیان نمی شود.


وی به افزایش فاصله بین اعضای خانواده اشاره کرد و افزود: گفت وگو از خانواده آغاز می شود و این امر در خانواده ها مغفول مانده است.


نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به آغاز طرح گفت وگوی ملی خانواده افزود: این طرح در سطح کشور همه فرهنگ ها را پوشش می دهد.

نماینده مردم شهرستان های اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: با تایید قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در مجلس، 1700 تا 2 هزار مدیر بازنشسته برکنار و نیروهای جدید جایگزین می شوند.

علی کاظمی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =