بلژیک ۳- پاناما صفر/ نمایش قدرتمندانه شاگردان مارتینس

دو تیم بلژیک و پاناما در اولین بازی خودشان باید در جام جهانی برابر هم به میدان بروند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم های ملی بلژیک و پاناما در اولین دیدار خودشان در جام جهانی برابر هم به میدان می روند. گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:

ترکیب دو تیم برای این دیدار اعلام شد که به شرح زیر است:

بازی با برتری بلژیکی ها همراه بود و این تیم توانست توپ و میدان را خیلی زود در اختیار بگیرد و موقعیت هایی را روی دروازه ایجاد کند و در دقیقه ۶ ضربه دریس مرتنس را دروازه بان پاناما به بیرون فرستاد.

ادن هازارد در دقیقه ۱۰ نزدیک بود دروازه پاناما را باز کند که توپ او از نزدیک دروازه به بیرون رفت و در ادامه در دقیقه ۲۱ ضربه دی بروین با برخورد به بازیکن پاناما به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۷ هازارد می توانست دروازه پاناما را باز کند ولی با درخشش دروازه بان پاناما او ناکام بود و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۵۰ دریس مرتنس موفق شد یکی از زیباترین گلهای بلژیک را به ثمر برساند و دروازه پاناما را باز کند. چند دقیقه بعد کوین دی بروین می توانست دروازه پاناما را باز کند که کاشته او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۵ موریلو می توانست دروازه بلژیک را باز کند که با درخشش کورتوا این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه ۶۹ کوین دی‌بروینه هافبک خلاق شیاطین سرخ سانتر خود را به روی دروازه ارسال کرد که مهاجم شماره ۹ بلژیک یعنی روملو لوکاکو با ضربه سر دروازه پاناما را برای بار دوم باز کرد.چند دقیقع بعد این بار باز هم روملو لوکاکو بود که توانست گل سوم تیمش را نیز وارد دروازه پاناما کند و این دیدار با برتری ۳ بر صفر بلژیک به پایان رسید

بلژیک: تیبو کورتوا، توبی آلدرویلد، یان فرتونگن، اکسل ویتسل، کوین دی بروین، روملو لوکاکو، ادن هازارد، یانیک کاراسکو، دریس مرتنس، توماس میونیر، سدریک بویاتا

پاناما: جیمی پندو، میشل موریلو، فیدل اسکوبار، رومن تورس، گابریل گومس، بلاس پرس، ادگار بارسناس، آرماندو کوپر، اریک داویس، آنیبال گودوی و لوئیس رودریگس


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =