نماینده مردم بابل مطالبات فرهنگیان را به وزیر آموزش و پرورش منعکس کرد

در آستانه هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، صبح دوشنبه با دکتر بطحایی وزیر آموزش و پرورش دیدار کرده و پس از طرح مسائل و مشکلات مدارس و ادارات آموزش و پرورش حوزه انتخابیه مطالبات و انتظارات جامعه فرهنگی را به وزیر آموزش و پرورش منعکس کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  مازندران؛ در این دیدار نماینده مردم بابل با اشاره به نطق هفته گذشته خود در مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواست با جدیت مطالبات و انتظارات فرهنگیان را در دولت و مجلس پیگیری کرده و بطور قطع نمایندگان حامی او خواهند بود.

نیازآذری در این دیدار از وزیر آموزش و پرورش خواست توجه ویژه ای به تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام شهرستان در حوزه آموزش و پرورش داشته باشد. ‌

در ادامه این دیدار وزیر آموزش و پرورش با ابلاغ سلام و خداقوت به همکاران فرهنگی شهرستان بابل و استان مازندران از تلاش های بی شائبه آنها در تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت قدردانی کرد.

دکتر سید محمد بطحایی با مهم خواندن نقش معلمان در توسعه همه جانبه کشور ابراز امیدواری کرد با همکاری مجلس و دولت مشکلات فراروی دستگاه تعلیم و تربیت کاهش یابد.

وی با اعلام اینکه تلاش خواهد کرد در اسرع وقت دیداری با فرهنگیان شهرستان بابل داشته باشد اجرای سند تحول آموزش و پرورش را مستلزم همکاری و مشارکت همه ارکان نظام، خانواده ها و اقشار مختلف مردم دانست.

شایان ذکر است در این دیدار وزیر آموزش و پرورش دستورات مقتضی به مکاتبات نماینده بابل برای تأمین نیازهای ادارات تابعه و مدارس حوزه انتخابیه صادر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =