انتصاب جدید در شهرداری سمنان/ حمید دهرویه با اصرار فراوان رفت

سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع در شهرداری سمنان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین با حکمناظم رضوی شهردار سمنان، مهیار گرانمهر با حفظ سمت، سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان را بر عهده گرفت.
شهردار سمنان در جلسه شورای مدیران ضمن قدردانی از تلاش های حمید دهرویه اظهار داشت: اصرار مهندس دهرویه مبنی بر

درخواست جابجایی باعث شد تا ما به خواسته ایشان احترام بگذاریم اهتمام مهندس دهرویه در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل قابل تقدیر است و باید در مدیریت جدید همچنان استمرار یابد.

سید محمد ناظم رضوی افزود:پرسنل شهرداری پرسنل پرتلاشی هستند که شبانه روز در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند و نباید دغدغه های معیشتی داشته باشند و حداکثر تلاشمان را می کنیم تا رضایتمندی آنها را کسب کنیم.
وی از مدیران شهری خواست تا در جهت کسب درآمد، وصول مطالبات، جذب سرمایه گذار و پیشرفت سریع تر پروژه های عمرانی گام های بلندتری بردارند.
در حکم مهیار گرانمهر آمده است:
نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان منصوب می گردید امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود و رعایت کامل قوانین و مقررات و سرلوحه قرار دادن همت تلاش و پیگیری وجدان طبق شرح وظایف مساعی مطلوب خویش را در ارتقاء اهداف به مربوطه معمول نمایید. مساعی مطلوب خویش را در ارتقاء اهداف واحد مربوطه معمول نمایید.
گفتنی است که گرانهمر که اصلیت کاشانی دارد با امدن شهردار وارد مجموعه ورزشی شهرداری سمنان شده است
همچنین در این مراسم حکم حمید دهرویه به عنوان سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری سمنان به وی اعطا شد.
دهرویه در این نشست اظهار داشت:39 ماه فعالیت من در این معاونت با همکاری و تعامل همه مدیران و همکاران سپری شد که در اینجا از همه این دوستان قدردانی می کنم.
در حکم دهرویه آمده است:
نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به نامه رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی وزارت کشور بدین وسیله به موجب این ابلاغ و با حفظ پست ثابت سازمانی به عنوان سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری سمنان منصوب می گردید.
امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و رعایت کامل قوانین و مقررات و سرلوحه قرار دادن همت،تلاش و پیگیری مجدانه طبق شرح وظایف،مساعی مطلوب خویش را در ارتقای اهداف واحد مربوطه معمول نمایید.
توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه احدیت خواستارم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =