ایسنا نوشت: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: طرح گازرسانی به صورت LPG برای اولین بار در کشور و به‌صورت پایلوت توسط شرکت ملی پخش فراورده‌های وزارت نفت اجرا خواهد شد.

شهباز حسن‌پور با اشاره به نشست خود با مهندس «بازرگاني» معاون وزير نفت و مهندس «مومني» رئيس شركت گاز كشور پيرامون گازرساني به مناطق روستايي سيرجان و بردسير بصورت LPG، گفت: اين طرح براي اولين بار در كشور و به‌صورت پايلوت توسط شركت ملي پخش فراورده‌هاي وزارت نفت اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: اين طرح با پيشنهاد بنده مطرح و دستور كارشناسي و محاسبات اوليه توسط معاون وزير صادر شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز به نشست خود با مدير كل و اعضاي شوراي معاونين بهزيستي استان كرمان اشاره و اظهار کرد: كاهش فقر در بين گروه هاي هدف تحت حمايت بهزيستي ضرورت دارد، لذا بايد تمام امكانات شهرستان‌هاي سيرجان و بردسير براي استقلال و توانمندسازي 10درصد معلولين و مددجويان بسيج شود.

وی از پرداخت وام تا سقف ٧٠ ميليون تومان به ازاي هر نفر به كارآفريناني كه مددجويان بهزيستي را بكارگيرند، خبر داد و بیان کرد: طبق توافق ٥٠ ميليون تومان این تسهیلات توسط بهزيستي و ٢٠ ميليون تومان توسط نماينده سيرجان و بردسير تامين خواهد شد.

حسن پور مطرح کرد: كاملا آماده‌ام كه با حمايت‌هاي لازم از بهزيستي استان، حداقل ١٠ درصد از مددجويان بهزيستي، تا پايان سال در حوزه‌هاي اشتغال و مسكن براي هميشه تعيين تكليف شوند.

وی اعلام کرد: قول داده‌ام که ٥ ميليارد تومان وام جهت ايجاد اشتغال براي مددجويان در اختيار بهزيستي استان قرار دهم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پايان با اشاره به بازديد چند روز اخير خود از شرايط زندگي مددجويان و مشكلات عديده ي اين عزيزان خواستار تعيين و تكليف وضعيت واگذاري زمين به مددجويان بهزيستي در سيرجان و بردسير شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =