۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱
بیکاری در ریگان موج می زند

تسنیم نوشت: فرماندار ریگان با اشاره به اینکه اقتصاد این منطقه به کشاورزی و دامداری محدود می‌شود بیان کرد: مهم‌ترین مشکل در این منطقه بیکاری است و بیکاری در ریگان موج می‌زند.

امین باقری در آئین استقبال از حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه شهرستان ریگان منطقه بسیار محرومی است اظهارداشت: حدود 16 کیلومتر جاده‌کشی در ریگان داریم.

وی با اشاره به اینکه اگر دو جاده استراتژیک در ریگان احداث شود در بهبود اقتصاد منطقه بسیار تاثیرگذار است گفت: بواسطه اینکه ریگان در مسیر ترانزیت کالا در شرق استان قرار دارد و این مسئله باعث ایجاد اشتغال در این شهرستان می‌شود.

فرماندار ریگان با بیان اینکه در منطقه ریگان بیش از 300 چاه آب مجاز و بیش از 600 چاه آب غیرمجاز وجود دارد افزود: عمق بیشترین چاه آب در ریگان 120 متر است.

شورای اداری

وی با اشاره به اینکه اقتصاد این منطقه به کشاورزی و دامداری محدود می‌شود بیان کرد: مهم‌ترین مشکل در این منطقه بیکاری است و بیکاری در ریگان منطقه موج می‌زند.

باقری با بیان مشکلات موجود در منطقه محروم ریگان گفت: یکی دیگر از مشکلات منطقه قاچاق سوخت است و تردد ماشین‌هایی که سوخت‌قاچاق را حمل می‌کنند برای مردم منطقه مشکل‌ساز شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =