ایسنا نوشت: معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی از برپایی مراسم جشن در حرم رضوی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار کرد: در ویژه برنامه شب میلاد برنامه‌های متنوعی در قالب اجرای سرود، مدیحه‌سرایی و سخنرانی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، در این شب حجت‌الاسلام دکتر سعدی با موضوع امت واحده از نگاه قرآن و اهل بیت(س) سخنرانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه شعرخوانی توسط مداح اهل بیت آقای غفورزاده و اجرای سرود و همخوانی توسط گروه شعاع خورشید در این رواق برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی اضافه کرد: محفل قرآنی ویژه این ایام با حضور قاریان، اساتید و حافظان بین‌المللی و کشوری از ساعت 21 برپا می‌شود، همچنین ویژه برنامه‌ای با عنوان پرسمان دینی با موضوع وحدت امت امشب و فردا شب بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) و رواق دارالحجه برگزار خواهد شد.

حسینی به برنامه‌های روز میلاد پیامبر(ص) اشاره و بیان کرد: این برنامه از ساعت 9 تا 11 در رواق امام خمینی(ره) برپا می‌شود و حجت‌الاسلام دکتر سعدی به سخنرانی می‌پردازد، همچنین تعدادی از مداحان به شعر خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =