حرف‌های کریم باقری در خط اعتدال حمایت از تیم ملی می‌تواند یک الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاید در این فضای احساسی پیش آمده پس از اعلام لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی و دلخوری هواداران استقلال و پرسپولیس برای دو ستاره شان ، ساده ترین کار ، انتقاد شدید از سرمربی تیم ملی باشد. همین حالا علی کریمی که توپخانه اش را آتش کرده و از دلال موزابیکی پایین نمی اید. او البته عقاید خاص خودش را دارد و در همه این یکی دو سال با همین روند حرف هایش را زده و نوشته است.

بعد از همکاری نافرجام با کادرفنی در تیم ملی ، تقریبا موضع علی کریمی در این فوتبال همین بوده است. او هم فدراسیون را پر از تباهی می داند و هم کی روش را یک آدم ناسالم پس از محبوبیتش بهره گرفته و می تازد. درست همسو با او مهرداد میناوند هم سوار بر موج احساسات مردمی ، به سرمربی تیم ملی توهین کرده است.

در این شرایط اما یکی مثل مهدوی کیا یا وحید هاشمیان که هر دو اتفاقا از منتقدان وضع موجود هستند ، تلاش می کنند در چارچوب احترام یا سکوت کنند یا از به کارگیری واژه های با بار معنایی خاص پرهیز کنند.

در جبهه مقابل اما یکی مثل علی دایی در کمال ادب از این منتقدان می خواهد نوع ادبیات شان را تغییر دهند و سعی کنند با حفظ آرامش تیم ملی ، به یک رخداد مهم ملی شان ببخشند و بخواهند که تیم ملی شان موفق باشد. در این بین آقا کریم باقری هم سمت علی دایی را گرفته. او این حرف ها را از یک قدمی برانکو زده است و خواسته تا اینچنین به تیم ملی نتازند. حرمت لیست تیم ملی ، خود تیم ملی و بازیکنان و نظرات سرمربی حفظ شود و در این فضای دوگانه سازی پوچ دمیده نشود.

دوگانه های پوچی که در نهایت تنها لطمه به فوتبال ملی می زند. آقا کریم قطعا می توانست از روی نیمکت پرسپولیس جدی ترین انتقادها را به سمت تیم ملی کشور داشته باشد اما او قطعا به این فکر می کند که بعد از حدود صد بازی ملی ، در نهایت اگر همه بازیکنان مورد علاقه اش هم در زمین نباشند ، باز تیم ملی کشورش است که در جام جهانی به زمین می رود و نمی تواند از تیم کشورش به خاطر نبود یک یا دو بازیکن مورد علاقه اش متنفر باشد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =