در روز سه‌شنبه اول خرداد خبر آشتی برادران قاسم‌خانی با مهران مدیری از پربازدیدها بود. اخباری درباره هشدار هواشناسی نسبت به وضعیت آب و هوا و ارزان‌تر شدن طلا در تابستان هم توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس سیاست، گزارشی از روز پرحاشیه مجلس پربازدیدترین خبر بود. بسیاری هم روی خبر درگذشت آیت الله حسنی کلیک کردند. پاسخ کوبنده سردار کوثری به اظهارات وزیر خارجه آمریکا هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، اعلام جزئیات پرداخت دو مرحله‌ای حقوق کارکنان دولت توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد. عده زیادی هم خواستند بدانند ماه رمضان چه تأثیری بر بازارهای ایران گذاشت؟ دیگر خبر پربازدید این سرویس، ارزان‌تر شدن طلا تا آخر تابستان بود.

در سرویس فرهنگ، خبر آشتی برادران قاسم‌خانی با مهران مدیری پربازدیدترین شد. تعداد زیادی از کاربران نیز روی خبر واکنش مهناز افشار به جدا شدن از «گلشیفته» کلیک کردند. آخرین وضعیت ناصر ملک‌مطیعی در بیمارستان نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه، بسیاری بر روی خبری با عنوان آمارهایی از زنان‌ویژه (سکس‌ورکرها) در ایران کلیک کردند. کاربران زیادی هم خواستند بدانند سرنوشت عمارت زیبایی که «ناصرالدین‌شاه» در یکی از زیباترین روستاهای جاده چالوس بنا کرد چه شد؟ هشدار هواشناسی درباره وضعیت آب و هوا نیز از پربازدیدها بود.

در سرویس بین‌الملل،  واکنش وزیر خارجه انگلیس به شروط دوازده‌گانه جدید آمریکا برای ایران نگاه‌ها را به خود جلب کرد. در ادامه، کاربران روی خبر ی با تیتر چه بر سر محمود عباس آمد؟ کلیک کردند. پست اینستاگرامی سفیر ایران در لندن درباره اظهارات پمپئو هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، پیوستن تیام به الکویت پربیننده‌ترین خبر شد. پشت‌پرده حذف سوپرمن پرسپولیس از لیست تیم ملی نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. اولین واکنش به شایعه تصادف علی دایی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، شوک جدید به هواداران تیم ملی! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =