۰ نفر
۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۸

معاون اقتصادی و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به اینکه در فصلی قرار داریم که صید ماهی کم هست، خروج ماهی را از مرز شلمچه تا آخر شهریورماه ممنوع اعلام کردیم و نهادهای مربوطه بر این موضوع نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند: سید علی موسوی در نشست با نمایندگان اصناف اظهار کرد: هرگونه افزایش قیمت کالاها ممنوع است مگر اینکه کار کارشناسی بروی آن صورت گرفته و ابلاغ شود در غیر این صورت ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصلی قرار داریم که صید ماهی کم هست، خروج ماهی را از مرز شلمچه تا آخر شهریورماه ممنوع اعلام کردیم و نهادهای مربوطه بر این موضوع نظارت می‌کنند.

معاون اقتصادی و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نظارت بر گمرک و بازار تشدید می‌شود و در صورت مشاهده چنین موردی، هم با تأمین‌کننده و هم با عوامل مؤثر با آن برخوردی قاطع صورت می‌گیرد.موسوی عنوان کرد: با توجه به اینکه سرانه مصرف ماهی در منطقه آزاد اروند بالا است و اولویت مصرف با مردم ما است، تا اطلاع ثانوی این ممنوعیت باقی می‌ماند تا ماهی در بازارهای ما کمیاب نشود.

وی تصریح کرد: نظارت بر نقطه خروجی مرز نیز تشدید می‌شود تا امکان خروج ماهی به هیچ شکل ممکن نباشد و با کمبودی در داخل مواجه نشویم.معاون اقتصادی و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: گشت‌های مشترک اصناف و اداره صنعت و معدن نیز تشدید شده و به‌صورت مرتب انجام می‌شود  

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =