ایرانسل برای حجاج سال 97 اینترنت رایگان و 4 بسته اینترنت با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه کرده و هزینه مکالمه و پیام کوتاه را نیز کاهش داده است.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، امسال براي افرادي که قصد دارند به حج مشرف شوند روزانه 10 مگابايت اينترنت رايگان روزانه و در کنار آن بسته‌هاي 150 تا يک گيگابايتي نيز به صورت ويژه ارائه شده است.

همچنين تعرفه برقراري تماس‌هاي صوتي و ارسال پيامک براي مشترکان ايرانسلي کاهش پيدا کرده است. به اين ترتيب تعرفه مشترکان ايرانسل براي برقراري تماس به ازاي مکالمات داخلي و دريافت تماس از ايران 599 تومان، تماس با ايران 699 تومان و ارسال پيامک 199 تومان خواهد بود. دريافت پيامک رايگان است. هم چنين تعرفه آزاد استفاده از اينترنت همراه 199 تومان به ازاي هر مگابايت در نظر گرفته شده است.

پيشنهادهاي ويژه ايرانسل براي حجاج سال 97 تا پايان شهريورماه در دسترس قرار دارد.

 

مشترکان ايرانسل مي‌توانند با شماره گيري کد دستوري #8*1111* و يا استفاده از نرم افزار کاربردي ايرانسل من پس از فعال‌سازي رومينگ بين المللي از بسته‌هاي 10 مگابايت روزانه رايگان خود استفاده کنند. همچنين بسته‌هاي ويژه ارائه شده با شماره‌گيري کد #2*3*1111* يا از طريق  نرم افزار کاربردي ايرانسل ‌من فعال مي‌شوند.

 

 

مشترکان ايرانسل مي‌توانند علاوه بر بهره‌گيري از تنظيمات دستي تلفن‌هاي همراه، براي فعال‌سازي رومينگ بين‌الملل، با شماره‌گيري کد#1*1111* از سيم‌کارت خود يا استفاده از نرم افزار کاربردي ايرانسل من سرويس رومينگ بين‌الملل خود را فعال کنند.

همچنين اين امکان براي مشترکان فراهم شده است که در صورت بروز مشکل و يا درخواست راهنمايي، با شماره‌گيري شماره ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ يا استفاده از خدمات گفت‌وگوي آنلاين با کارشناسان از طريق  وبسايت ايرانسل، نرم افزار کاربردي ايرانسل من و ارسال ايميل به نشاني الکترونيکي haj@mtnirancell.ir با مرکز پشتيباني اختصاصي ايرانسل به صورت 24 ساعته در تماس باشند.

علاوه بر اين، ايرانسل با اعزام نمايندگان و کارشناسان خود به شهرهاي مکه مکرمه و مدينه منوره و استقرار در بعثه مقام معظم رهبري، براي پشتيباني و پاسخگويي به سوالات زائران گرامي در ايام حج آماده خدمت‌رساني است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792124

برچسب‌ها