برنامه‌های رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در کردستان تشریح شد

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان برنامه‌های رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) و هفته دفاع مقدس در کردستان را تشریح کرد.

سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: این رزمایش امروز با حضور ۲۰ گردان بیت‌المقدس در سراسر استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: در سنندج ۳ گردان، دهگلان یک گردان و سایر شهرستان‌های تابعه استان ۲ گردان در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: هر ساله ضرورت برگزاری این رزمایش احساس می‌شود اما امسال به دلیل ترکیبی از تهدیدات از جمله عملیات‌های روانی علیه مردم، جنگ اقتصادی و تهدیدات نرم این ضرورت بیشتر است.

سردار رجبی اذعان کرد: علی‌رغم تمامی فتنه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن علیه انقلاب و مردم ما طراحی و اجرایی می‌کند مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و مهم‌ترین دلیل ماندگاری و استمرار انقلاب نیز همین حضور مردمی در صحنه‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: به مردم باید دست‌مریزاد گفت که مسائل را به درستی تحلیل می‌کنند، به موقع وارد صحنه می‌شوند و با تهدیدات دشمن عملیات مقابله‌ای دارند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در ادامه تشریح کرد: رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در کردستان در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن در قالب سازماندهی و اعزام گروه‌های جهادی از یک ماه پیش شروع شده است و مرحله دوم آن روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: مرحله دوم رزمایش ناظر به ارتقای سطح آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =