بازی زمخت ایران و تونس و بازی‌های نچسب آرژانتین، انگلیس و بقیه را دیدید؟

محمد نوری فر روزنامه نگار ورزشی در اینستاگرام از بازی ایران و تونس نوشت.

راستش همیشه فکر کردم بعد از بازیهایی مثل دیشب که ترکیب اصلی تیم ملی به زمین نرفته و در خیلی از پستها گزینه دوم یا سوم کی‌روش از ابتدا بازی کردند؛ چرا باید سطرهای زیاد نوشت و تحلیل کرد؟ زمانی مجبور بودیم صفحه‌های روزنامه‌ها را پر کنیم اما حالا که چنین اجباری وجود ندارد!
به غیر از بازی فرانسه با کلمبیا و آلمان با اسپانیا دیشب بیشتر مسابقه‌های دوستانه کیفیت لازم را نداشتند و انگار فوتبال دنیا به جایی رسیده که تماشای بازیهای فیفا دی، بیشتر شبیه عذاب شده، حتی اگر همه ستاره‌ها حاضر باشند. به خصوص مسابقه زمخت ایران با تونس، پر از اشتباه‌های فردی و داوری و خطا پشت خطا، زمین بد، باران شدید و تیم بی‌حوصله ایران که بر خلاف گذشته، نه در دفاع تمرکز لازم را داشت و نه انگیزه همیشگی تیم‌های کی‌روش را به نمایش گذاشت.
تجربه جام جهانی قبلی نشان می‌دهد که تا سوت شروع مسابقه ایران با مراکش در جام جهانی، نظر مطمئنی درباره تیم ملی نمی‌توان ارائه داد. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
    1 1
    باسلام ازایرانیان محترم خواهشمندم ازباخت دیشب ایران ناراحت نباشند،چراکه بازم مثل همیشه کی روش یک سیاست کاملا حرفه ای وبه جا را به کاربرد. باخت دیشب کی روش با3دلیل حرفه ای زیر طوری زیرکانه صورت گرفت که شاید بازیکنان ایران نیز متوجه نشدند : 1کی روش میداند که اولین سد محکم جام جهانی مراکش است که اگر دیشب مشابهش تونس رامیبرد یامساوی میکرد، مراکش بدجور به خود میامد وباشیوه های محکم مانع از امتیاز گیری ایران در اولین قدم میشد.چراکه طبق اخبارسرمربی مراکش کامل بازی ایران را زیرنظرداشت 2حال بافرض بالا ترکیب اصلی را لو نداد همچنین بهترین فرصت برای هماهنگی نفرات درجه 2و3تیم پیداشد 3کی روش میدانست باخت در برابر قهرمان افریقا برای ایران مفیدتر ازمساوی یابرد است وبیشتر تیم را به تلاش وامیدارد...
  • بی نام CA ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
    3 10
    بازی نچسب آرژانتین؟ بدون مسی خیلی روان بازی میکردن بعد شما میگی نچسب؟
  • بی نام A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
    14 1
    مشکل تیم ملی این است که نمی توانند با پاس های متوالی سالم روی دروازه حریف خطر جدی ایجاد کنند کاری که تونس براحتی انجام می داد.بعد از گل تونس در دقیقه70ایران 20دقیقه توان رسیدن به دروازه تونس را نداشت.انصاری فرد فقط پیراهن مدافعان را می کشید و با چنگ زدن نمی تواند موقعیت گل ایجاد کند.