۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

الیور استون فیلمساز سرشناس آمریکایی مهمان ویژه برنامه شبکه چهار برای جشنواره جهانی فیلم فجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویژه‌برنامه شبکه چهار برای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر هر شب ساعت ۲۱ با اجرای نادر طالب‌زاده به صورت زنده از محل برگزاری این جشنواره از پردیس چارسوی به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

بنابراین گزارش، در برنامه سه شنبه (چهارم اردیبشهت ماه) نادر طالب‌زاده با الیور استون چهره سینمایی هالیوود به گفتگو می پردازد.

«الیور استون» کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است که به واسطه کارگردانی سری فیلم‌هایی در مورد جنگ ویتنام به شهرت رسید و تاکنون سه بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.

«جوخه» (۱۹۸۶)، «متولد چهارم جولای» (۱۹۸۹) و «بهشت و زمین» (۱۹۹۳ )، سه‌گانه معروف جنگی «استون» هستند، هرچند هریک جنبه های مختلفی از جنگ را به تصویر کشیده است.

«وال استریت»، «وحشی ها» و «قاتلین بالافطره» و ساخت چندین مستند سیاسی از جمله دیگر آثار شاخص این کارگردان آمریکایی به شمار می‌رود.

وی در سال ۱۹۷۸ برای فیلم «قطار سریع‌السیر نیمه شب» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد و دو بار نیز برای فیلم‌های «پلیتون» و «متولد چهارم جولای» اسکار کارگردانی گرفته است.

ویژه‌برنامه شبکه چهار برای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم به تهیه‌کنندگی محمد حمیدی‌مقدم شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ به روی آنتن می رود.

58241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =