چند تصویر از اولین تمرین استقلال/ رونمایی از چهره‌های جدید تیم شفر

تسنیم نوشت: نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال برای حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر با غیبت شماری از بازیکنان این تیم برگزار شد.

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 11:30 امروز (دوشنبه) در زمین مجموعه نوبنیاد برگزار شد.

* جابر انصاری، سرور جپاروف، علی قربانی، بهنام برزای، وریا غفوری، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سید حسین حسینی، فرشید باقری و مامه تیام غایبان تمرین امروز بودند.

* ابراهیمی، منتظری، چشمی و حسینی در اردوی تیم ملی در جام جهانی روسیه حضور دارند، قرارداد تیام، جپاروف، باقری و وریا غفوری هم تمدید نشده است و آنها خواستار تسویه حساب سال گذشته شده‌اند. برزای، قربانی و انصاری هم گفته می‌شود در لیست خروج قرار دارند، هر چند که انصاری یک فصل دیگر قرارداد دارد و به مسئولان استقلال گفته که فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد. حسین حسینی هم به دلایل نامعلوم در تمرین حضور نداشت.

* پیش از آغاز تمرین، وینفرد شفر جلسه‌ کوتاهی با بازیکنان برگزار کرد. او به بازیکنان جدید حضورشان را در استقلال خوش‌آمد گفت و برای‌شان آرزوی موفقیت کرد.

* از بازیکنان جدید، میثم تیموری، روح‌الله باقری، امید سام‌کن و چند بازیکن جوان که به استقلال پیوسته‌اند، در تمرین حضور داشتند، اما خبری از فرشاد محمدی‌مهر، اللهیار صیادمنش و محمد دانشگر نبود. از بازیکنان سال گذشته نیز می‌توان به مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، آرمین سهرابیان، مهدی قائدی و میلاد زکی‌پور اشاره کرد که در تمرین شرکت کرده بودند.

* بیژن طاهری، اشکان نامداری و میگوئیل از دستیاران شفر در تمرین بودند، اما سانیاک و ساشا، پسر شفر در تمرین دیده نشدند.

* بازیکنان ابتدا چند دقیقه نرم دوی کرده و سپس در یک نیمه به بازی فوتبال پرداختند.

* وینفرد شفر دقایقی با خسرو حیدری درباره وضعیت تیم ملی فوتبال در روسیه صحبت کرد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =