در روز سه شنبه ۲۰ شهریور، اخباری درباره پاسخ حسام الدین آشنا به شریعتمداری، افزایش قیمت خودرو، ابتلای بازیگر زن به سرطان و پاسخ ظریف به بولتن مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، ۴ دهه ما تصمیم گرفتیم، یک‌بار ملت در همه‌پرسی تصمیم‌ بگیرند در صدر اخبار نشست. کاربران همچنین روی پاسخ تند حسام‌الدین آشنا به حسین شریعتمداری کلیک کردند. در ادامه، احمدی‌نژاد به رهبرانقلاب درباره بقایی نامه نوشت را دیدند.

در سرویس اقتصاد، خبری با عنوان ۱۴۱۵۰ تومان، قیمت دلار، ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه توجه کاربران را جلب کرد. همچنین کاربران روی افزایش ۱ تا ۱۱ میلیونی قیمت خودروهای داخلی کلیک کردند. در ادامه، پیشنهاد رییس کل بانک مرکزی برای مهار نقدینگی هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، واکنش عمو پورنگ به پست انتقادی شهاب حسینی پربازدیدترین خبر بود و همچنین ابتلای بازیگر زن به بیماری سرطان توجه کاربران زیادی را برانگیخت. اولین عکسِ ۲ هنرمندِ بازداشتی پس از آزادی نیز مورد اقبال قرار گرفت.

در سرویس جامعه، جنجال بر سر تابلویی که عده ای آن را "علیه حجاب" معرفی کردند توجه کاربران را در پی داشت. در ادامه، این متهمان فساد اقتصادی، فراری‌اند مورد توجه قرار گرفت. اجسادی که در ایران مومیایی می‌شوند هم پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، ایران به پرداخت ۱۰۴ میلیون دلار غرامت محکوم شد خبر پربازدیدی شد. چرا ممکن است ترامپ رئیس‌جمهور بعدی آمریکا نباشد؟ هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. ظریف پاسخ بولتون را داد نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، حاشیه دست از سر آزمون بر نمی‌دارد پربازدیدترین بود. کریم انصاری‌فرد یک خبر محرمانه را لو داد نیز توجه کاربران را جلب کرد. سفر بی‌بازگشت رامین به اروپا را برانکو خراب کرد! دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =