باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس‌جمهور کشورمان باید در سخنان‌ خود به محکوم کردن اقدامات عربستان بپردازد و ائتلاف میان این کشور و آمریکا را در راستای جنایات فجیع انسانی در یمن را به اطلاع جهانیان برساند و سکوت مجامع بین‌المللی در برابر اقدامات این دو کشور را به رخ جهانیان بکشد.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره مهمترین مسائلی که رئیس جمهور کشورمان باید در مجمع عمومی سازمان ملل به آن اشاره کند، اظهار کرد: آقای روحانی در ابتدا باید به تبیین سیاست‌های ظالمانه و یکجانبه ایالات متحده آمریکا با کشورهای دیگر بپردازد.

وی افزود: دخالت‌های آمریکا در مسائل منطقه و علی‌الخصوص سوریه و مجموعه اقداماتی که این کشور در راستای حمایت از تروریسم انجام می‌دهد، باید جزء اولویت‌های رئیس جمهور برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل باشد.

ترقی تصریح کرد: رئیس‌جمهور کشورمان باید در سخنان‌ خود به محکوم کردن اقدامات عربستان بپردازد و ائتلاف میان این کشور و آمریکا را در راستای جنایات فجیع انسانی در یمن را به اطلاع جهانیان برساند و سکوت مجامع بین‌المللی در برابر اقدامات این دو کشور را به رخ جهانیان بکشد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: تحریم‌های یکجانبه آمریکا باید به عنوان یک اقدام غیرمنطقی مورد تأکید قرار بگیرد، چرا که این سیاست آمریکا باعث می‌شود که دیگر دولت‌ها نتوانند به قرارداد برجام پایبند بمانند و در نتیجه هرج و مرج به وجود خواهد آمد.

ترقی تصریح کرد: روحانی باید در سخنان خود تبیین کند که خروج یکجانبه آمریکا از برجام نوعی عدم اطمینان به توافق بین‌المللی را در بین کشورهای جهان رواج می‌دهد که این امر موجب خواهد شد تا هیچ‌ کشوری حاضر به توافق نشده و در نتیجه قلدری بر جهان حاکم شود.

214216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =