سحر قریشی به جمع بازیگران سریال شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه پیوست. این سومین تجربه قریشی در شبکه نمایش خانگی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی گلستانه کارگردان سریال «رقص روی شیشه» با انتشار پستی در اینستاگرام از پیوستن سحر قریشی به جمع بازیگران این سریال خبر داد.

او در توضیح این خبر نوشت: «سحر قريشى جديدترين بازيگرى است كه به مجموعه «رقص روى شيشه» به كارگردانى مهدى گلستانه و تهيه كنندگى پيمان جعفرى پيوسته است.

پس از حضور چهره هاى مطرح سينما در اين مجموعه شبكه نمايش خانگى، سحر قريشى جديدترين بازيگرى است كه براى ايفاى نقش در اين مجموعه انتخاب شده و بزودى مقابل دوربين خواهد رفت. 

قريشى پيش از اين با مجموعه «آسپرين» به كارگردانى فرهاد نجفى و در ماههاى اخير هم با مجموعه «سيزده شمالى» حضور در شبكه نمايش خانگى را تجربه كرده است و «رقص روى شيشه» سومين تجربه حضور اين بازيگر در يك سريال نمايش خانگى است.

فيلمبردارى مجموعه ٢٦ قسمتى «رقص روى شيشه» كه براساس طرحى از ابوالفضل كاهانى و به قلم طلا معتضدى نوشته شده، از هفته گذشته در تهران آغاز شده و برخى از بازيگران مقابل دوربين رفته اند و هنوز انتخاب نهايى چند چهره ديگر نيز باقى مانده كه بزودى قطعى خواهد شد.»

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان و امیر آقایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

سحر قریشی به رقص روی شیشه پیوست

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =