۰ نفر
۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳

اعتمادآنلاین نوشت: قاسم میرزایی نیکو، نماینده مجلس گفته‌ که تعامل روحانی با نماینده‌های مجلس کم است و پیشنهاد داده رییس‌جمهور با نمایندگان، احزاب، دانشگاهیان و ... جلسات منظمی برگزار کند.

قاسم میرزایی نیکو، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره تعامل رئیس‌جمهور با نماینده‌های مجلس، گفت: رئیس‌جمهور باید برای رسیدگی به معضلات و مشکلات اجتماعی که بخش عمده آن جنگ روانی است و مسائل مختلفی که شرایط کشور را سخت می‌کند، جلساتی را همانند آنچه در ماه رمضان برگزار می‌شد، ادامه می‌داد.

او ادامه داد: رئیس‌جمهور باید با نماینده‌ها، احزاب و دانشگاهیان جلسه بگذارد. مجامع استان‌ها و فراکسیون‌های سیاسی مجلس مدت‌ها است که بی‌ثمر هستند و شاید بیش از یک سال و نیم است که دوستان مختلف به‌عناوین‌مختلف جلساتی را با رئیس‌جمهور درخواست می‌کنند اما متأسفانه برگزار نمی‌شود. درخواست ما از رئیس‌جمهور این است که هر چه زودتر جلساتی را برگزار کنند.

صورت مساله را پاک می‌کنیم
میرزایی‌نیکو با اشاره به ممنوعیت بازدید از آبشار مارگون فارس به دلیل حرکات موزن گردشگران هم گفت: به‌مانند این اتفاق برای آبشار تنگه واشی هم افتاد. به نظر من به‌ جای اینکه جایی را ببندیم و صورت مساله را پاک‌کنیم و جلوی ورود و خروج را بگیریم باید برنامه‌ریزی و سامان‌دهی کنیم. ما برای حل مشکل تنگه واشی تلاش کردیم برنامه منظمی بریزیم و فرماندار و سازمان گردشگری محور اصلی شدند و این موضوع را ساماندهی کردند. همچنین اقداماتی که نیاز بود و گردشگر باید رعایت می‌کرد به‌عنوان نرم‌هایی که در جامعه روستایی وجود دارد، مدنظر قرار گرفت.

او ادامه داد: مسئولانی که حرفی دارند باید حرف‌شان را بیاورند در یک‌جایی که تصمیم‌گیرنده آن فرماندار، مسئول اجرایی شهر و یا استاندار است مطرح کنند و این افراد حکم نهایی را بدهند. همه مسئولان هم به این موضوع اذعان دارند که در شهرستان‌ها در رابطه با نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، تبلیغاتی و ائمه جمعه فصل خطاب، رئیس شورای تأمین که فرماندار است، برعهده دارد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: هر نوع ممنوعیتی باعث حریص شدن مردم می‌شود. به نظر من جامعه به این رشد و بالندگی رسیده که اگر اخطار و تذکری وجود دارد با آنها مطرح شود. تعطیلی، جلوگیری و ممانعت سفت و چکشی نتایج عکس خواهد داشت.

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =