مهر نوشت: مدیرکل سابق راه و شهرسازی لرستان، گفت: باند پروازی فرودگاه خرم‌آباد هم تراز باند پروازی فرودگاه مهر آباد است و در این خصوص هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

علی علیخانی  در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی لرستان در سخنانی با اشاره به وضعیت فرودگاه خرم آباد، اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی ما فرودگاه خرم آباد بود که شاید نزدیک به ۶۵ تا ۷۰ سال اتفاق خاصی در آن رخ نداده بود.

وی، گفت: با حمایت های وزیر راه و شهرسازی، معاونین وزیر، استاندار قبلی و فعلی توانستیم ارتقای کیفی، افزایش طول باند و ارتقا باربری باند موجود و سطوح پروازی و ... آن را انجام دهیم.

باند فرودگاه خرم آباد هیچ مشکلی ندارد

مدیرکل سابق راه و شهرسازی لرستان، تصریح کرد: در حال حاضر باند پروازی فرودگاه خرم آباد هم تراز با باند پروازی فرودگاه مهر آباد است و خوشبختانه مشکلی ندارد.

علیخانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بدهی بالا در پروژه های راه روستایی، عنوان کرد: پیمانکاران این پروژه ها تحت فشار هستند.

وی با اشاره به چهارخطه ازنا - شازند نیز، گفت: این پروژه در سال ۹۷ ردیف اعتباری گرفت و تمام مطالبات آن از طریق اسناد خزانه پرداخت شد

قسمتی از آراد راه خرم آباد اراک به بهره برداری می رسد

مدیرکل سابق راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه همچنین ۳۵۰ هکتار زمین در معرض زمین خواری را تعیین تکلیف کردیم، گفت: حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد این میزان را توانستیم به نتیجه نهایی برسانیم و اسناد آن را تحویل بگیریم.

علیخانی، بیان داشت: آزاد راه خرم آباد- اراک نیز در حال اجرا بوده و قسمت خرم آباد تا بروجرد تا پایان امسال و حداکثر خرداد سال آینده بهره برداری خواهد رسید

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =