نشست تخصصی «تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب» روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، نشست تخصصی «تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب» روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

«ابعاد، مؤلفه­‌ها و روندهای اصلی تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب» و «عوامل و زمینه­‌های مؤثر در تحول دینداری در ایران» محورهای مورد بحث در این نشست است.

در بخش اول این نشست حسن محدثی(عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی) و محمدرضا طالبان(عضو هیأت علمی گروه جامعه‌شناسی انقلاب پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی) با دبیری محمدرضا پویافر به بحث و گفتگو درباره تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست نیز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدفرید حاج سیدجوادی (عضو شورای حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی) و کمال رضوی(دانشجوی دکتری مسائل اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی) به دبیری محسن صبوریان درباره «جایگاه اجتماعی روحانیت در دهه‌­های گذشته» سخنرانی خواهند کرد.

از کلیه علاقه‌مندان و پژوهشگران دعوت می‌شود در این برنامه حضور یابند. پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، شماره ۹ واقع است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =