مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با سیرالئون به روند آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وریا غفوری پس از پیروزی ایران برابر سیرالئون اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم. این بازی برای بازیکنان جوان‌تر و همین طور بازیکنان داخلی خوب بود که باعث هماهنگی بیشتر آن‌ها شد.
او درباره این که گاهی در بازی می‌ترسید مصدوم شود گفت: تیم حریف محکم بازی می‌کرد. بازیکنان هم باید رعایت کنند اما بازیکنان امروز با تمام توانشان بازی کردند.
او درباره حواشی پیرامون تیم ملی سیرالئون هم گفت: درباره این تیم خود رسانه‌ها باید نظر بدهند. به نظر من امروز بازی خوبی انجام دادیم و این گونه بازی‌ها می‌تواند به روند آماده‌سازی تیم ما کمک کند.
وی ادامه داد: الان همین تیم ترتیب داده شده که با او بازی کنیم. من کاری به تیم‌های دیگر مثل اسپانیا و تیم‌های دیگر ندارم. بازی کردن با تیم‌های بزرگ پول زیادی می‌خواهد و حتما شرایطش مهیا نبوده است.
غفوری در پایان در پاسخ به سوالی درباره روند آماده‌سازی کمپ تیم ملی هم گفت:‌ این سوال را از آقای تاج باید بپرسید. من چه کاره هستم که جواب این سوال را بدهم؟
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباسعلی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    3 2
    این باور وریاست که بازی با تیم های برزگ پول زیاد میخواد ولی من اونقدر ایده دارم که نشون میده لازم نیست پول زیادی رو بدیم. من یه ایده ای دارم که میتونم با 1میلیون دلار با 3تا تیم خوب اروپایی بازی کرد
  • بی نام US ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    3 1
    يا أين حساب خول جام جهانيم نريم په