مهر نوشت: «بهار رادمهر» یکی از دانش آموزان استان قم، موفق شد در کنکور سراسری سال ۹۷ و در رشته ریاضی فیزیک، از بین بیش از ۱۴۴ هزار داوطلب، رتبه سوم کشور را از آن خود کند.

بهار رادمهر دانش آموز قمی در کنکور سراسری سال ۹۷ توانست در رشته ریاضی و فیزیک رتبه سوم کشور را از بین ۱۴۴ هزار و ۴۳۷ داوطلب، از آن خود کند.

وی که دوران دبیرستان خود را هم در مدرسه فرزانگان گذارنده و از استعدادهای درخشان استان بوده است، لطف خدا را در کنار تلاش مستمر و مداومش برای کسب یک نتیجه خوب به علاوه همراهی خانواده عامل موفقیت خود دانست.

این رتبه سوم کنکور سراسری، برادرش را هم یکی از مشوق‌های اصلی خود می‌داند که با توجه به اینکه خود این مرحله سخت را با موفقیت گذرانده بود توانست در آمادگی پیش از کنکور به وی کمک کند.

وی کیفیت مطالعات خود چه در مدرسه چه در ساعت های حضور در خانه و کتابخانه را هم یکی از عوامل موفقیت خود دانست که سبب فهم عمیق او از دروس شده بود.

این دانش آموز قمی که تنها دختری است که توانسته است در گروه ریاضی و فیزیک رتبه تک رقمی به دست بیاورد و تنها نماینده استان قم از بین بیش از ۱۴ هزار و هفتصد شرکت کننده کنکور سراسری در رتبه های تک رقمی است، حالا بعد از موفقیت خود در مورد ادامه راه می‌گوید که هنوز برای انتخاب رشته تصمیم نهایی را نگرفته اما در یکی از رشته‌های کامپیوتر یا برق تحصیل خواهد کرد.

انتظارش را داشتیم

«حسین رادمهر» پدر بهار رادمهر هم از انگیزه و تلاش بالای فرزندش در رسیدن به این رتبه در طول سال های اخیر تحصیلش گفت و رتبه تک رقمی بهار را برای خانواده شان چندان دور از انتظار ندانست.

مهیا کردن شرایط مناسب درخانه و تأمین آرامش فرزند در طول مدت آمادگی پیش از کنکور مسئله‌ای است که پدر رتبه ۳ کنکور به آن اشاره کرد و افزود: مهمانی‌ها تقریبا حذف شده بود و همه اعضای خانواده و به ویژه مادر بهار همه شرایط را مهیا کرده بودیم که بهار بتواند در کمال آرامش درسش را بخواند و به چیزی جز درس فکر نکند.

آنطور که وی می‌گوید، تحصیل در خانواده آنها همیشه اولویت بوده است به طوری که پدرخانواده در رشته‌های مهندسی تحصیل کرده، فرزند اول خانواده در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل می‌کند و حالا دختر خانواده هم توانسته است رتبه تک رقمی کنکور را به دست بیاورد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =